Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand me de beste auto's zeggen van A6,A7,B4,C4?

A7: Alfa Romeo Brera

A6 Audi TT-S of Subaru Impreza

B4 Volkswagen Toureag V10 TDI

C4 Lancia Delta

Edit: De Alfa Romeo en Volkswagen zijn de duurste in hun klasse maar persoonlijk vind ik ze de betere auto's

Ik Twijfel bij A6 tussen De TT-S of de Impreza zal morgen eens testen welke ik de beste vind.

Bewerkt: door PorZ19
Geplaatst:

Kan iemand me de beste auto's zeggen van A6,A7,B4,C4?

A7: Alfa Romeo Brera

A6 Audi TT-S of Subaru Impreza

B4 Volkswagen Toureag V10 TDI

C4 Lancia Delta

Edit: De Alfa Romeo en Volkswagen zijn de duurste in hun klasse maar persoonlijk vind ik ze de betere auto's

Ik Twijfel bij A6 tussen De TT-S of de Impreza zal morgen eens testen welke ik de beste vind.

A7 heeft geen goede auto imo.

Brera heeft bij automaat instellingen een groot probleem dat ie continu op een berg ligt te rammelen met zijn bak.

Beide glijden alle kanten op als je geen gas geeft wat op een toetsenbord voor veel gezeik kan leveren.

En die andere Alfa is tamelijk langzaam.

Ikzelf heb de Golf gepakt, maarja, ben een VW fan dus dan moet ik eigenlijk wel :engel:

A6 zou ik de Subaru pakken, leuk geluidje en ik kon hem toen kopen bij de second hand cars, ik blij want ben een fan van Subaru en ik heb er geen sijt van gehad, ik reed meestal wel minimaal een dikke 10 seconde voorsprong.

Geplaatst:

Damn nu heb ik voor a6 een audi s3 gekocht maar ik kan hem nog verkopen en dan de Subaru kopen , moeite waard ?

Geplaatst:

Damn nu heb ik voor a6 een audi s3 gekocht maar ik kan hem nog verkopen en dan de Subaru kopen , moeite waard ?

Met de S3 rijdt je ze er ook met gemak uit hoor

Geplaatst:

Eigenlijk zijn de races zelf meestal gewoon pleuris makkelijk, alleen zijn vooral de time trials redelijk stresserend. Dan loop je opeens weer een half minuutje achter, dan weer iets meer, en dan begrijp je het totaal niet meer omdat je voor je gevoel niet meer sneller kan rijden, if you know what I mean.

Geplaatst:

Dit is een nice spel. Ik vind het ook vervelend van die tijde zoals bij de rijschool van asphalt in de 2de wereld met die aston martin je slipt er te snel mee en ben ik telkens te laat of lig ik in de kant xD

PS: Als iemand Belgacom heeft (Kan die iemand me helpen voor de MP want ik heb er problemen mee) Klik

Geplaatst:

Eigenlijk zijn de races zelf meestal gewoon pleuris makkelijk, alleen zijn vooral de time trials redelijk stresserend. Dan loop je opeens weer een half minuutje achter, dan weer iets meer, en dan begrijp je het totaal niet meer omdat je voor je gevoel niet meer sneller kan rijden, if you know what I mean.

Ja idd, time trails is gewoon kut.

Geplaatst:

En de eerste bugs zijn bekend zo te horen van vrienden...We reden met 3 S5's en alle 3 zagen we alleen de 4 banden nog rijden, de objecten waren allemaal weg. :S

Geplaatst:

Ik heb vandaag een nieuw appartement gekocht. :puh:

Had wat meer plaats nodig voor men nieuwe wagens.

Ik heb nu een Alfa Romeo 2de hands gekocht.

Geplaatst:

Zo, net mijn 3de R8 gekocht, ditmaal een Rode met carbon sideblades, met zwarte interieur met rode stiksels en antraciet 5 dubbelspaakse velgen :sigaar:

Heb dus in totaal 4 R8jes :engel:

Geplaatst:

Ik vind de timetrails wel te doen zit meestal zon 9 tot 12 seconden deronder en hooguit 1 strafseconde alleen die extreme downhill heb ik geskipd na 6x te crashen omdat er gwn dalingen van zeker 30% waren waardoor de auto onbestuurbaar werdt deed k t rustiger aan lag k zover achter dat ik het niet meer haalde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...