TalkingPear Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Voor de PC'ers onder ons: '74 Lancia Stratos en '69 Dodge Charger in gratis DLC Dat heb ik in mijn laatste post al verteld slimpie... EDIT: sorry voor de mislukte quote XD Bewerkt: 25 februari 2011 door Redfire18 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Voor de PC'ers onder ons: '74 Lancia Stratos en '69 Dodge Charger in gratis DLC Dat heb ik in mijn laatste post al verteld slimpie... EDIT: sorry voor de mislukte quote XD Idd, waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen Reageren
jallehab Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Eeey weten jullie hoe ik een foto van tdu2 of iets ander van me ps3 naar me pc kan krijgen ... kan ik jullie ff mijn auto laten zien Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Opgeslagen foto's komen terecht in het mapje "Foto's". Daar kan je ze kopiëren naar een USB-stick. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Gister nog maar eventjes een RS6 gekocht, en toen gecruised met een VW Golf 6 GTI. Was wel lachen aangezien hij de hele tijd z'n richtingaanwijzer aan liet staan totdat ik met m'n lichten seinde, toen vlogen ze opeens uit Toen offroad gegaan met m'n VW Touraeg in het zwart, echt een prachtige wagen is het, en de topsnelheid ligt nog aardig hoog. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Tja ik had laatste en NissanDatsun GT-R( ) gekocht, aangezien hij zo cheap was, leek het me een mooie wagen om de A2 mee te rijden... Ja keep dreaming dus hè, lag elke race tussen 3e en 5e in zo`n beetje, zelfs op bij een start op rechte wegen kon ik de eerste 2 niet inhalen. Klere auto, was toch nog vrij veel geld! Gelijk verkocht en een beetje geld bij elkaar geschraapt om de Ferrari 458 Italia te kopen... Kon ik opeens makkelijk mee winnen, zelfs in de regen(toen reed er ineens wel zo`n domme Datson voorop ) Anyhow... Had voor de A1 een Mclaren gekocht, aangezien die van 0 tot 100 in 2.4 seconde doet ofzo, mja en topsnelheid van 354 leek me wel genoeg, 400 haal je toch niet in zo`n race... Niet dus. Veyron, die er 2.8 of 2.9 of zo over hoort te doen van 0 tot 100, met mr Wintory sprintte me bij de start hard voorbij, héél hard!... Ook maar verkopen dus, en dan sparen voor een Koenigsegg CCXR of een Bugatti Veyron EB(geen GranSport cabrio, wil geld sparen om de Audi R8 spider en Spyker C8 spider te kopen/winnen )... Vind die Veyron alleen zo lelijk! Maar de Koeniggsegg is én bijna boven de 2 miljoen, én is niet 4wd, de Veyron wel, én je kunt niets aan de kleur en interieur veranderen! Dus dan moet je toch iets hè... En moet ook nog geld sparen voor de 1969 Charger en 1974 Lancia Stratos van de gratis DLC binnenkort, die zullen ingame ook niet weinig kosten! Plus dat ik graag 2 Chargers wil, eentje als General Lee, en een gewoon in Hemi Orange Al met al gisteren dus véél geld verspild. Bewerkt: 1 maart 2011 door Mythbuster Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Zou er ooit een optie komen om auto's onder mekaar te verkopen ? Bv ik verkoop mijn Audi R8 voor een goed prijsje of iemand anders verkoopt iets en jij geeft een bod enzo ? Dat lijkt me wel cool. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Wat ik wel slecht vind aan TDU2 is dat het zo nichterig is. Ik zit nu naakt bovenlijf in me auto. Reageren
paul007 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Wat ik wel slecht vind aan TDU2 is dat het zo nichterig is. Ik zit nu naakt bovenlijf in me auto. Haha daar kies je toch zelf voor. Wie is hier nou nichterig? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Nou in het begin van het spel ben je al een beetje een nicht, aangezien je dan een personage staat te kiezen.. maar eigenlijk zijn al die mannen een stel nichten die staan te dansen en ik wil liever niet als een vrouw in een auto zitten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik erger me eraan dat je met zo'n hersenloos personage speelt dat nergens op reageert of antwoord. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik erger me eraan dat je met zo'n hersenloos personage speelt dat nergens op reageert of antwoord. * kruipt stoel weer op van lachen * Damn, wat een geniale opmerking. De enige opmerking die ik de personage heb horen zeggen is Hi, this is me ofzo. ( toen je op TV kwam ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Plastische chirurgie slaat ook nergens op, ik erheen, kon ik niet eens tieten implantaten doen Wel grappig als je zijn/haar kop verbouwd, dat hij/zij dan als een mummie rondrijden met verband om de kop Bewerkt: 1 maart 2011 door GolfG60 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Plastische chirurgie slaat ook nergens op, ik erheen, kon ik niet eens tieten implantaten doen Wel grappig als je zijn/haar kop verbouwd, dat hij/zij dan als een mummie rondrijden met verband om de kop Idd, echt een grappige feauture. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Niet dus. Veyron, die er 2.8 of 2.9 of zo over hoort te doen van 0 tot 100, met mr Wintory sprintte me bij de start hard voorbij, héél hard!... Ook maar verkopen dus, en dan sparen voor een Koenigsegg CCXR of een Bugatti Veyron EB(geen GranSport cabrio, wil geld sparen om de Audi R8 spider en Spyker C8 spider te kopen/winnen )... Vind die Veyron alleen zo lelijk! Maar de Koeniggsegg is én bijna boven de 2 miljoen, én is niet 4wd, de Veyron wel, én je kunt niets aan de kleur en interieur veranderen! Dus dan moet je toch iets hè... Tip die ik je nu geef: Koop een Veyron. uit mijn Ervaring vind ik dat Veyron Veel meer Grip heeft. en makkelijker rijdt. ik heb toevallig ook de Koenigsegg en die bevalt me niet. Ik weet niet wat er loos is maar Grip is ver te zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.