Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wist dat TDU 2 een Ferrari 458 had, maar ik dacht dat die met een patch kwam of dat je hem op een speciale manier moest krijgen(zoals de FXX)omdat ik hem nooit in de showroom zag staan.

Net keek ik op dat lijstje met wagens die in de Ferrari Showroom staan, stond daar die Ferrari 458 tussen :S

Ik kijken, maar zag niks, en toen probeerde ik maar die trap op te lopen, lukte dat en daar stond ie hoor :D

Wat een vet ding is het toch :D

Helaas kun je hem niet tunen -.-'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n 458 Italia verkocht omdat hij te weinig grip had bij het optrekken, maar oh wat een geluid gaf ie. thumbsup2.gif

Regenen op Ibiza weet ik niet. Ik rijd alleen maar op Hawaii en daar regent het altijd, volgens mij. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Edit:

Ik heb gekocht:

Lancia Delta Integrale

Land Rover Range Rover HSE

Subaru Impreza WRX STI

Alfa Romeo MiTo (wat een trage optrekker zeg)

Gewonnen:

Volkswagen Touareg

Ford Mustang

Lotus Evora

Maar heb nu 1.600.000 op de bank staan, dus ga me wat autootjes aankopen. ^_^

Dan doe ik toch iets verkeerd :puh: haha

Hoe kan dat ik maar dit heb :

Gekocht :

volkswagen golf (6) gti en bestikkert voor zon 20.000 :puh:

audi s5 coupe

audi rs6 avant

huis van 95.000

Gewonnen:

volkswagen beetle

volkswagen touarg v10 tdi rayan

buggy v8

en op de bank staat nog maar 13.602.. doe ik iets verkeerds komt het omdat ik niet win of dat ik de singelplayer bijna niet meer speel :puh: ff advies wil ook een paar auto's en huiszen er bij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet al die champions dingen uitspelen en dan uitendelijk moet je de cup vrijspelen als je die wint krijg je 1 miljoen stuks.

Koop iets leuk voor u eigen.

Idd, en op Hawaï zijn er twee cups, eentje levert je 2.5mil op(die is erg makkelijk en kort) en de andere levert 5mil op(die heeft een lange race, vergelijkbaar als die van Ibiza).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste dagen van dit spel veel reacties gezien en ook op YouTube heb ik wel wat filmpjes zien voorbij komen, en ik denk wel dat dit een nieuwe game wordt die ik wel zou willen :puh:. Weet alleen niet wanneer ik hem zal kunnen kopen.. Maar ja.

Toch nog een vraagje: Hoelang duurt de gameplay eigenlijk, en wat is het verschil tussen single player en multiplayer (ja, ik weet wel wat SP en MP is, maar wat is er dan allemaal verschillend). Klopt het trouwens dat er heel veel wegen zijn om op te rijden? Of is dat nog redelijk beperkt.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Toch nog een vraagje: Hoelang duurt de gameplay eigenlijk, en wat is het verschil tussen single player en multiplayer (ja, ik weet wel wat SP en MP is, maar wat is er dan allemaal verschillend). Klopt het trouwens dat er heel veel wegen zijn om op te rijden? Of is dat nog redelijk beperkt.

Ja, je hebt gigantisch veel wegen, de je niet binnen 10 uur allemaal bereden hebt.

Bepaald aantal races is alleen online te doen, en sommige auto's zijn alleen via een club te verkrijgen(Ferrari FFX en een Lotus).

Naast dat kun je online cruisen en je kunt wel merken dat het een online gerichtte game is.

Offline is redelijk qua races maar dan kun je nog bv. de zijmissies doen.

Wat ik wel jammer vind, is dat er (te) weinig (verschillende) auto's zijn.

Alle Ferrari's zijn haast hetzelfde, zo ook met de Astons etc.

En geen Lamborghini :'(

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem vandaag pas en je bolt nu al met een One-77, dat moet je kunnen? :*D

PS: Zag net iemand rijden met een Koenniseg... maar zijn TDU naam was VeyronD.

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Hij had die One-77 omdat hij die zonder krassen ergens moest afleveren :puh:. Ik vroeg hem hetzelfde ook al.

MISSCHIEN ga ik trouwens morgen het spel halen (voor PC) ^^.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...