jallehab Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Opgeslagen foto's komen terecht in het mapje "Foto's". Daar kan je ze kopiëren naar een USB-stick. Als ze daar niet tussenstaan heb je iets fouts gedaan. En geld heb ik toch genoeg, dus dat bestickeren kan al beginnen. Je foto: Ik vind dat ie goed gelukt is, alleen ik kan niet goed lezen wat er nou op de motorkap staat. .....Amsterdam? Ja er staat politie amsterdam haha kon ff niks verzinnen had eerte heel groot 112 er neer gezet maar dat was toch niks En dat mapje heb ik niet denk ik haha zie allen de foto's in het spel zelf via de pc in me huis Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Weet er iemand een Tuner die ook Audi's tuned ?Ik vind er geen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Weet er iemand een Tuner die ook Audi's tuned ?Ik vind er geen. De German tuner is een paar straten weg van de Bugatti dealer in Ibiza. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 En wie weet waar de Mercedes dealer in Hawaii ligt? Ik zit in de buurt en heb in dat gebied bijna alle wegen afgereden maar nog geen dealer gezien. Reageren
Remcconen Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik heb TDU2 op de PC en als ik het speel, start hij op in een venster. Kun je ook in volledigscherm spelen? Reageren
.Senne Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik heb TDU2 op de PC en als ik het speel, start hij op in een venster. Kun je ook in volledigscherm spelen? Alt + Enter. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 MB dealer: German tuner(Hawai): Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Weet er iemand een Tuner die ook Audi's tuned ?Ik vind er geen. De German tuner is een paar straten weg van de Bugatti dealer in Ibiza. Danke je wel nu ga ik mijn Audi's tunen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Effe een paar tips zo rond de Audi R8, tune de topspeed niet voorbij stage 1, dan kun je zijn ekte ekte top namelijk al halen, 347 en de toerenbegrenzer tikken. Acceleratie kun je doen en remmen ook, alleen topspeed is nonsens. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Kak , ik heb al stage 2 getuned. . Weet er iemand als je de RS6 tuned of de begrenzer eraf gaat ? Reageren
.Senne Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Teh fuck, heb net alle championships op Ibiza uitgespeeld en dan unlock je dus een cup, zie ik net dat één van de races rond heel het eiland gaat, goed voor zo'n 120 km. Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik heb dat wel es op Hawaii gedaan ( vorige TDU ), en ik was daar dus ongeveer een uurtje of 3 mee bezig. Maar ik denk dat het wel verschil maakt omdat Ibiza misschien kleiner is. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik deed er +/- 42 minuten over, je hebt 55 minuten de tijd dacht ik. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Heb 'm hiernet gedaan, de te kloppen tijd is 54 minuten en ik deed 'm in 44 met m'n Impreza, maar het was weer constant aan het regenen. Edit: Ik heb gekocht: Lancia Delta Integrale Land Rover Range Rover HSE Subaru Impreza WRX STI Alfa Romeo MiTo (wat een trage optrekker zeg) Gewonnen: Volkswagen Touareg Ford Mustang Lotus Evora Maar heb nu 1.600.000 op de bank staan, dus ga me wat autootjes aankopen. Bewerkt: 7 maart 2011 door .Senne Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Sinds de update blijft het regenen bij mij, bij jullie ook ? in Ibiza toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.