-TonyStark- Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Ik had hem daarjuist nog is gespeeld en ik had hem na 5 minuten weer afgesloten. TDU 2 is niks vergeleken met Gran Turismo 5. TDU2 en Gran Turismo vallen eigenlijk niet te vergelijken met mekaar , tis maar waar je van houd.Sommige scheuren liever over een circuit en sommige (waaronder ik) cruisen liever door mooie bergen en kleine straatjes met een dikke bak. Bewerkt: 8 maart 2011 door tonystarkiv Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik had er misschien moeten bij zetten qua graphics. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Das dan wel waar.Ik vind TDU2 eigenlijk niet zo heel mooi qua grapichs. Maar ik bedoel maar , je speelt het toch niet om de graphics. Bewerkt: 8 maart 2011 door tonystarkiv Reageren
Hayte Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Maar bij TDU 2 is het tenminste een strakke lijn. Daar is alles even gemiddeld. GT5 ziet er in mijn ogen helemaal niet zo mooi uit als iedereen schijnt te denken. Vooral de schaduwen halen het totaal plaatje naar beneden. Af en toe speel ik het, tot ik weer een enorm lange afstand moet overbruggen waar ik totaal geen zin in heb. Dan heb ik ook iets van, neuj, laat maar zitten. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Je hebt hem vandaag pas en je bolt nu al met een One-77, dat moet je kunnen? PS: Zag net iemand rijden met een Koenniseg... maar zijn TDU naam was VeyronD. Het was inderdaad een One-77 die ik in één van die bomb challenges moest afleveren bij de garage. Niet van mij dus. Speel het spel overigens al langer dan vandaag omdat ik het gedownload heb, maar vandaag pas gekocht. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Sommige afstanden in TDU zijn ook immens groot, het eiland zelf is eigenlijk ook (te) groot naar mijn mening hadden ze beter 3 kleine eilandjes kunnen doen in plaats van 2 reuze eilanden.Als die "teleport" optie er niet was dus dat je kunt kiezen tussen " go there " en " set target", als die er niet was dan had ik hem vanaf de eerste dag al in de kast gegooid, omdat het niet te spelen valt als je bijvoorbeeld 120 km moet rijden om een race te spelen.Endaarna misschien nog es 50 km moet rijden in die race. Reageren
vice Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Yay! Ik heb 'm . Heb hem nog maar net 20 minuten geleden gestart dus ben nog niet ver (ik heb net een auto gekozen), nou ja. Ik vind het spel niet mis op het eerste zicht . Mijn ingamenaam is Earleys (Vice was al genomen en een van mijn andere nickname gebruik ik om in te loggen of zo). Ik speel op PC. Bewerkt: 9 maart 2011 door vice Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Sennevdb en Earleys even toevoegen vanavond Gaan we wel een potje cruisen... Jongens vinden jullie ook dat de AC Cobra 427 echt verschrikkelijk ondergewaardeerde remmen heeft!?! ik zou die remmen bijna gaan vergelijken met de Kever! Laatst ook, ging ik even omkeren, stond er een maat naast me, rij met 10 km/h... Haalde het niet en zijn auto stond in de weg, ik remmen... rij ik gewoon nog 'n meter of 4 door voordat ik stil sta Overigens vind ik niet dat je moet zeuren om graphics... Een MMO hoort geen top-graphics te hebben, kijk naar WoW... Daarbij vind ik TDU toch nog best mooie graphics hebben hoor, als je een keer in de regen speelt... God, prachtig gewoonweg! 20 keer beter dan in GTA IV zelfs! Tuurlijk, de textures zijn niet allemaal even mooi, maar als je daar doorheen kijkt vind ik dat TDU toch héle mooie grafische effecten heeft, zon is b.v. heel mooi uitgewerkt(ook al is hij veel te groot, zoals alle games dat tegenwoordig doen!), maan is mooi gedaan(wel ook te groot)... Autolak is aardig gedaan, chrome klopt goed vind ik... Interieuren zien er ook wel redelijk goed uit, al is de cockpit view véél te laag en te ver naar achteren om er fijn mee te rijden, naar mijn mening... In TDU 1 kon ik daar aardig mee rijden, maar in TDU 2 kan ik gewoon afstanden en breedte van m`n wagen niet goed inschatten :/... Al met al vind ik het een fantastisch spel. Het is alleen klote dat je soms uit de server van je maat gegooid word, soms kun je een hele tijd normaal spelen, maar dan word je ineens 3 keer achter elkaar allebei in een andere server gezet, zo maar opeens. Vooral als je met friends een politie challenge doet, kom je naderhand héél vaak allebei in een andere server terecht. Dat vind ik wel scheit irritant, maar er was zoiets met linken ofzo? dat je aan elkaar gekoppelt werd...? Weet nog niet hoe dat moet maar goed... Jongens, ik zie jullie vanavond denk ik wel ingame Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 blah blah blah.... Interieuren zien er ook wel redelijk goed uit, al is de cockpit view véél te laag en te ver naar achteren om er fijn mee te rijden, naar mijn mening... In TDU 1 kon ik daar aardig mee rijden, maar in TDU 2 kan ik gewoon afstanden en breedte van m`n wagen niet goed inschatten :/... nog meer tekst... Jongens, ik zie jullie vanavond denk ik wel ingame Over die cockpitview, het is wel wennen ja en jammer dat je het niet kunt aanpassen want ik heb m liever een stuk naar achter dat je ook nog kunt zien wat er rechts gebeurd een beetje meer of camera gwn stukje naar rechts:P Reageren
vice Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Heb nog wat gespeeld, het lukt me alleen niet om het rijbewijs C4 test 6/6 te halen xD. Waarbij je 2 rondes moet uitrijden, lijkt niet zo moeilijk, maar de auto die je krijgt slipt echt bij de minste bocht. Ik heb het ondertussen al zovaak geprobeerd dat ik nu wat zit rond te rijden xD. Ik haal het gewoon niet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Jongens vinden jullie ook dat de AC Cobra 427 echt verschrikkelijk ondergewaardeerde remmen heeft!?! ik zou die remmen bijna gaan vergelijken met de Kever! Laatst ook, ging ik even omkeren, stond er een maat naast me, rij met 10 km/h... Haalde het niet en zijn auto stond in de weg, ik remmen... rij ik gewoon nog 'n meter of 4 door voordat ik stil sta AC427 rijd echt bagger, remmen zijn ronduit KUT, sturen is KUT, je stuurt in, en je achterwielen willen je inhalen waardoor je gaat spinnen, wtf, leuke wagen maar wat een KUT handling heeft dat KUT ding zeg. Vond hem wel lollig : Bewerkt: 9 maart 2011 door GolfG60 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Sinds wanneer heb ik jou de sleutels van m`n 458 Italia gegeven! Die van mij is precies dezelfde kleur rood! ... Oh... wacht... :/ Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Sinds wanneer heb ik jou de sleutels van m`n 458 Italia gegeven! Die van mij is precies dezelfde kleur rood! ... Oh... wacht... :/ Ik heb hem gejat :$ Ik heb er nog 2 stuks Eentje wit, met rood dash en zilveren accentjes en een zwarte met zwart interieur met carbon accentjes Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Ik heb er ook 1 , een rode .Maar ik gebruik hem niet vaak, ik denk zelf hem te verkopen. Maar hij staat zo mooi in men garage. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Ik wacht nondeju nog steeds op die patch voor de 360. Come on Microsoft! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.