Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je kunt echter wel zorgen dat je garage vol is voordat je de race doet waarbij je een auto kan winnen. Dan zal de wagen namelijk niet gelijk in je garage komen te staan, en dan kun je de auto later ophalen bij de Used Car Dealer, wat je met sommige auto's natuurlijk gewoon niet doet :). Enige waar je dan mee zit is dat je elke keer als je de UCD ingaat, een cutscene krijgt waarbij de camera 10 minuten om die wagen heen draait("KIJK MIJ IK BEN EEN ROZE MUSTANG VET KOEL HE?"), voordat je daadwerkelijk hetgeen kunt doen waar je voor naar de UCD kwam...

Denk dat er met een patch wel verandering in komt, dat je ze of kan verkopen, of kunt spuiten/bestickeren...

Geplaatst:

Die homo mustang staat nog steeds bij de Used Car Dealer :schater:

Wat een bout ding zeg, enige fatsoenlijke is de SLR, rest is dikke shit.

Geplaatst:

Mercedes dealer gevonden, wat een rot eind rijden... Meteen proefrit gemaakt voor een SLS AMG. bloos.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Als je bij een championship op het einde als ranking 2e eindigt, moet je die dan toch opnieuw doen en eerste eindigen om verder te gaan, of kan het zo ook? Want ik ontving wel 50.000 euro of zo, dat was niet het hele bedrag, maar anders kan je wel makkelijk aan geld komen als je hem toch weer opnieuw moet doen :puh:.

Ik kocht gisteren ook een Audi S5 Coupé :puh:. Mijn eerste auto buiten dat standaardmodel, nu sparen voor een huis.

EDIT: Ik ben net in zo'n Asian autodealer, en daar zijn toch een paar dingen die niet kloppen :puh:. Er staan 3 auto's, maar bij een auto staat dat de max. speed 255 is, terwijl ik er bijna 270 km/h mee haal. Er staat zelf een auto waar geen maximum speed bij vermeld staan in die winkel.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Als je bij een championship op het einde als ranking 2e eindigt, moet je die dan toch opnieuw doen en eerste eindigen om verder te gaan, of kan het zo ook? Want ik ontving wel 50.000 euro of zo, dat was niet het hele bedrag, maar anders kan je wel makkelijk aan geld komen als je hem toch weer opnieuw moet doen :puh:.

Ik kocht gisteren ook een Audi S5 Coupé :puh:. Mijn eerste auto buiten dat standaardmodel, nu sparen voor een huis.

EDIT: Ik ben net in zo'n Asian autodealer, en daar zijn toch een paar dingen die niet kloppen :puh:. Er staan 3 auto's, maar bij een auto staat dat de max. speed 255 is, terwijl ik er bijna 270 km/h mee haal. Er staat zelf een auto waar geen maximum speed bij vermeld staan in die winkel.

Klopt, die zonder topsnelheid is de Nissan Skyline GT-R, maar bij vrijwel geen een auto klopt de topsnelheid, meestal zit dit zo'n 7 a 12 km erboven.

Geplaatst:

De Ibiza Cup, moet je daar elke challenge winnen om naar de volgende te kunnen? Geld dit ook voor de 74 mi. challenge?

Geplaatst:

De Ibiza Cup, moet je daar elke challenge winnen om naar de volgende te kunnen? Geld dit ook voor de 74 mi. challenge?

Volgens mij moet je m gewoon uitrijden dus kun je net zo goed voor de eerste plaats gaan maar bij mij was 1 tijd ongeldig en toch heb ik de cup gewonnen:)

Mijn savegame is corrupted dus kan weer opnieuw beginnen vdomme

Geplaatst:

Ja, die moet je doen.

En Dj-GTA, waarop speel je?

Geplaatst:

Heb net alle wrecked cars op de twee eilanden gevonden, ben dus 6 auto's rijker. En ik snap niet waarom je ze bij de UCD zou laten staan, het zijn allemaal collectiestukken. :puh:

Geplaatst:

Heb net alle wrecked cars op de twee eilanden gevonden, ben dus 6 auto's rijker. En ik snap niet waarom je ze bij de UCD zou laten staan, het zijn allemaal collectiestukken. :puh:

Wat voor auto's krijg je als je alle wrecked cars vind?

Geplaatst:

De clubs doen het op de X360 nogsteeds niet, wat een goedkoop spel zeg, nogeens een update uitbrengen na 3 weken ofzo.

PC heeft anders al 2 patches gehad dacht ik, PS3 van horen dacht ik ook.

Wat voor auto's krijg je als je alle wrecked cars vind?

Ibiza krijg je een Kever en een Buggy, en op Hawaï krijg je een Citroën 2CV, Jaguar D-Type, Shelby Cobra Daytona Coupe en een AC427.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...