Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

De Ibiza Cup, moet je daar elke challenge winnen om naar de volgende te kunnen? Geld dit ook voor de 74 mi. challenge?

Ja, die moet je doen.

En Dj-GTA, waarop speel je?

Xbox :)

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb net alle wrecked cars op de twee eilanden gevonden, ben dus 6 auto's rijker. En ik snap niet waarom je ze bij de UCD zou laten staan, het zijn allemaal collectiestukken. :puh:

Dat bij de UCD laten staan ging om de auto's die je tijdens races kunt winnen ;)

Maar... Ga je nou vanavond nog TDU doen of niet? :duh:

Geplaatst:

Heb net een Veyron gehaald. De PK-meter werkt niet nope.gif .

Wat is in godsnaam een PK-meter als ik vragen mag? bloos.gif

Geplaatst:

Heb net een Veyron gehaald. De PK-meter werkt niet nope.gif .

Wat is in godsnaam een PK-meter als ik vragen mag? bloos.gif

De Bugatti heeft een meter waarop je kan zien hoeveel pk hij op dat moment levert, en die werkt niet in TDU 2.

2006-Bugatti-Veyron-Targa-Florio-Gauges-1024x768.jpg

Geplaatst:

Woops, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij KM-teller of toerenteller bedoelde. Maar een PKteller, hoe komen hun daarop dan?

Geplaatst:

Woops, dat wist ik niet. Ik dacht dat hij KM-teller of toerenteller bedoelde. Maar een PKteller, hoe komen hun daarop dan?

Ze willen gewoon zien hoeveel pk die auto op een moment maakt, snufjes die je tegen komt dus op een auto van een aantal miljoen :sigaar:

Geplaatst:

Zonet Volkswagen Touareg gekocht, en de B4 championship mee gedaan, eindigde 2de maar ja maakt niet uit. Ook 'ingamelevel' 11 bereikt, dus hoog genoeg om naar Hawaii te gaan ^^. Ben er nog niet geweest, maar ik ga er zo dadelijk wel heen.

Ik had ook 2 pictures genomen ingame, maar kan je die foto's ook ergens op je computer terugvinden? Ik wou ze wel uploaden anders :puh:. Kon ook PrintScreen gebruiken, maar die fotomode is wel zo handig, dus waarom die niet.

Geplaatst:

Weet er iemand hoe ik bijvoorbeeld auto's die in een oude huis zitten naar mijn nieuwe huis kan krijgen?

Geplaatst:

Zonet Volkswagen Touareg gekocht, en de B4 championship mee gedaan, eindigde 2de maar ja maakt niet uit. Ook 'ingamelevel' 11 bereikt, dus hoog genoeg om naar Hawaii te gaan ^^. Ben er nog niet geweest, maar ik ga er zo dadelijk wel heen.

Ik had ook 2 pictures genomen ingame, maar kan je die foto's ook ergens op je computer terugvinden? Ik wou ze wel uploaden anders :puh:. Kon ook PrintScreen gebruiken, maar die fotomode is wel zo handig, dus waarom die niet.

Ergens in mijn documenten, maar die foto's zijn bij mij iig corrupt.

Weet er iemand hoe ik bijvoorbeeld auto's die in een oude huis zitten naar mijn nieuwe huis kan krijgen?

Niet, maar je hebt in je garage ergens een zwevende I en daar kun je alle auto's selecteren en kun je dan mee rijden vanuit dat huis.

Geplaatst:

Er in gaan bij je oude huis, gaan rijden, teleporteren naar vlak voor je nieuwe huis, en dan de garage in rijden :)

Geplaatst:

De touareg is naar mijn mening de slechtse keuze voor B4, hij is het duurst en je wint 'm toch als je beide B4 challenges gedaan hebt. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, dat wist ik niet. Nou ja, ik had gezocht op Google naar welke voertuigen het beste zouden zijn ervoor, en ze zeiden de Touareg en zo'n Range Rover, dus ging ik voor de eerste omdat ik die wel mooier vond :puh:. Dan kan ik misschien een auto in Hawai houden en eentje in Ibiza (als ik ze kan 'verhuizen' :puh:, dan heb ik aan beide een Off-Road voertuig.

Wist niet dat je 'm ook won.

Ik ben nu bezig met mijn A5 rijbewijs, maar ik stop daar even mee want ik wordt echt vervelend van zo'n opdracht die maar niet lukt. Heb al op YouTube gekeken, maar ja, uiteindelijk wordt je daar niet veel wijzer van, ik weet wel wat ik moet doen, het lukt gewoon niet met die auto. De missie noemt trouwens iets met Mountain, maar weet niet hoe het voertuig noemt of welk 'nummer' het is, volgens mij 5/6 maar kan ook 6/6 zijn.

Net nog wat liggen stunten in Hawaii en er een screenshot van genomen ^^. Dat bosgedeelte in Hawaii is gaaf om daar met je auto te rijden :puh:. Ik had mijn Off-Road car niet in Hawaii, maar ik besloot toch maar om daar wat te gaan stunten met mijn Audi S5 Coupé.

2nkigy9.png

(De screen is wazig gewoon omdat ik de controle over mijn auto wat verloor xD)

Het had ook net zwaar gestormd in Hawaii, dus alles lag er wat nat bij. Voor wie het zich afvraagt, de auto kwam mooi weer op z'n 4 wielen terecht, dus ik kon weer verder.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Hm, aan de ene kant vind ik het een kut spel en aan de andere kant vind ik het op zich best leuk.

Het is een kut spel omdat de fotomodus gewoon slecht is, de foto's zijn altijd statisch zonder enige vorm van blur of whatever waardoor het lijkt alsof de auto's stil staan, vind ik niet mooi. Ook is de soundtrack ontiegelijk slecht en sommige liedjes zijn irritant. Het spel is leuk... omdat... hm, weet niet echt. Het heeft gewoon iets om met zo'n oude Ferrari door Hawaï te rijden.

En ik zou zweren dat de nachtcyclus bij mij in Hawaï dood is. Altijd licht, altijd.

Geplaatst:

Hm, aan de ene kant vind ik het een kut spel en aan de andere kant vind ik het op zich best leuk.

Het is een kut spel omdat de fotomodus gewoon slecht is, de foto's zijn altijd statisch zonder enige vorm van blur of whatever waardoor het lijkt alsof de auto's stil staan, vind ik niet mooi. Ook is de soundtrack ontiegelijk slecht en sommige liedjes zijn irritant. Het spel is leuk... omdat... hm, weet niet echt. Het heeft gewoon iets om met zo'n oude Ferrari door Hawaï te rijden.

En ik zou zweren dat de nachtcyclus bij mij in Hawaï dood is. Altijd licht, altijd.

Ik heb nog geen nacht gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...