Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan moet je wat langer achter elkaar spelen...

Maar je gaat toch niet zeggen dat je iets een kutspel vind, enkel en alleen om de muziek en de fotomodus?!

Heb gisteren een Viper en een Ferrari 308GTS gekocht... Wat een geluiiiid!

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk een leuk spel, alleen dat het wat problemen heeft en meestal blijft haken terwijl mijn pc toch redelijk goed is zeker voor Test Drive Unlimited 2.Ik dacht dat de update ging helpen en dat ik wat hogere setting kon zetten maar nee , ik speel nu op een resolutie van 800*600 en alles op low en nog durft hij soms te blijven hangen. Iemand die me kan helpen want het is echt niet mooi zo hoor als je snel rijdt dan wordt het zo wazig dat ik er niet meer naar kan kijken, echt kut dus.

Geplaatst:

Denk dat je last hebt van memory leaking, wat bij GTA IV ook veel voorkomt... Weet niet of die GTA IV truc hierbij werkt, maar 't is te proberen ;)

Geplaatst:

Daar had ik nog niet aan gedacht , zou het werken en is het veilig,dus niet dat heel men spel wordt verkloot?

Geplaatst:

Totaal veilig, don't worry ;)... Het veranderd niets aan je spel, alleen maar hoe je spel opstart!... Als het niet werkt of je spel laat crashen met opstarten, haal je het gewoon weer weg en dan doet hij het weer.

Geplaatst:

De dag/nacht en regen/zon vind ik ook niet goed geregeld, bij mij is het denk ik 75% nacht en ook nog eens 85% regen. Best irritant als je championships wil doen, en ook niet realistisch op dit soort eilanden.

Geplaatst:

Ligt eraan hoe lang en wanneer je speelt. Ik heb nergens last van, bij mij is het gewoon 50% dag / nacht en misschien 25% regen. Heb zelfs pas één keer regen gehad op Ibiza(al zit ik daar niet zo veel...).

Geplaatst:

Ligt eraan hoe lang en wanneer je speelt. Ik heb nergens last van, bij mij is het gewoon 50% dag / nacht en misschien 25% regen. Heb zelfs pas één keer regen gehad op Ibiza(al zit ik daar niet zo veel...).

Idd, regen op Ibiza heb ik wel best veel, zeker 1 keer per 2 dagen.

Op Hawaï heb ik pas 1 keer regen gehad.

Geplaatst: (bewerkt)

Nice man ! Hoe heb je die strepen gedaan ?

Ik heb de vrijheid genomen om daarvoor de Franse vlag te gebruiken, want met gewone rechthoekjes had het jaren geduurd. :puh: Het is dus 4 of 5 keer de Franse vlag achter elkaar geplakt na ze te in de lengte uit te rekken en in de breedte smaller te maken.

Sommige bomb challenges zijn echt briljant. :puh: Moest hiernet een Audi R8 naar een garage brengen, 5km rijden zonder tijdslimiet (alleen op de weg blijven en niet crashen) en ik kreeg 30k, erna met een Zonda 4.5 km rijden en 65k. :bonk:

Edit: oeps, dubbelpost. :$ Wist niet dat ik de laatste was die had gepost.

>>> Door Kai-ShockWave: Fixed.<<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik heb meestal bommetje waarbij ik maar 3000 of 5000 verdien xD. En als ik er dan eentje heb waarmee ik wat meer verdien (30000 was meeste tot nu toe), dan moet ik vaak meer dan 10KM rijden, of zit dat bommetje op een weg die ik nog niet verkend heb. En laatst kreeg ik ook zo'n auto die alleen maar ging slippen van zodra je gas gaf, die opdracht cancelde ik dan ook omdat dat niet uit te rijden was zonder veel schade.

Geplaatst:

Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...