jallehab Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden? Is heel simpel je bent een persoon in het spel met een auto/s huis/en om auto's en huizen te kunnen kopen heb je geld nodig dit doe je door (onleine) te race of missie te volbregen (breng dit van a naar b enzz ) met dat geld kan je beter auto's kopen voor de races maar je kan bijv ook kleren kopen of spullen voor je huis. Ik vind het best wel een leuk spel (speel het ook met stuur) en als strax de patch er is kunnen we ook onleine en dan breek de hel los WHAHAA Reageren
vice Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden? Is heel simpel je bent een persoon in het spel met een auto/s huis/en om auto's en huizen te kunnen kopen heb je geld nodig dit doe je door (onleine) te race of missie te volbregen (breng dit van a naar b enzz ) met dat geld kan je beter auto's kopen voor de races maar je kan bijv ook kleren kopen of spullen voor je huis. Ik vind het best wel een leuk spel (speel het ook met stuur) en als strax de patch er is kunnen we ook onleine en dan breek de hel los WHAHAA Het spel is iig de moeite waard ^^. Als je ietwat GTA fan bent, en ook graag racet, dan is dit spel wel iets voor jou. Het is dan wel zonder de wapens, maar je hebt wel 2 steden met meer dan 3000KM aan wegen in totaal. Reageren
Royboow Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Ik heb 1 vraag voor ik hem koop, want ik moet ook nog een nieuwe controller. Is dit spel de moeite waard om te kopen, en wat kan je nou allemaal precies want ik snap van die filmpjes echt geen zak. wat zijn de mogelijkheden? Is heel simpel je bent een persoon in het spel met een auto/s huis/en om auto's en huizen te kunnen kopen heb je geld nodig dit doe je door (onleine) te race of missie te volbregen (breng dit van a naar b enzz ) met dat geld kan je beter auto's kopen voor de races maar je kan bijv ook kleren kopen of spullen voor je huis. Ik vind het best wel een leuk spel (speel het ook met stuur) en als strax de patch er is kunnen we ook onleine en dan breek de hel los WHAHAA Het spel is iig de moeite waard ^^. Als je ietwat GTA fan bent, en ook graag racet, dan is dit spel wel iets voor jou. Het is dan wel zonder de wapens, maar je hebt wel 2 steden met meer dan 3000KM aan wegen in totaal. Dan ga ik hem zeker kopen! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Oftewel vind je de game echt super (zoals de meeste mensen hier) of je vind het een flop. (zoals ik) Deze game zag er zo leuk uit, maar ze hebben ergens te weinig op het realisme gelet. - Je speelt met een personage dat geen woord zegt wat gewoon heel het "verhaal" verpest. - De auto's sturen echt zo houterig. - Met sommige auto's kan je ook echt niet deftig rijden, omdat de remmen rot zijn, ze niet eens sturen of ze voor het minste beginnen te spinnen. - Slechte graphics. - Slechte servers. - Men wacht nog steeds op een patch. - Maar 2 radio stations met echt baggere muziek. - Meeste races zijn echt veel te simpel. - 2 Eilanden die eigenlijk samen te groot zijn, want alle races liggen ver uit een. - En zo zal ik er misschien nog wel een paar kunnen vinden. De enigste pluspunten die ik kan bedenken zijn: + Elke auto heeft cockpitview. + Je kan goed free roamen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) Oftewel vind je de game echt super (zoals de meeste mensen hier) of je vind het een flop. (zoals ik) Deze game zag er zo leuk uit, maar ze hebben ergens te weinig op het realisme gelet. - Je speelt met een personage dat geen woord zegt wat gewoon heel het "verhaal" verpest. - De auto's sturen echt zo houterig. - Met sommige auto's kan je ook echt niet deftig rijden, omdat de remmen rot zijn, ze niet eens sturen of ze voor het minste beginnen te spinnen. - Slechte graphics. - Slechte servers. - Men wacht nog steeds op een patch. - Maar 2 radio stations met echt baggere muziek. - Meeste races zijn echt veel te simpel. - 2 Eilanden die eigenlijk samen te groot zijn, want alle races liggen ver uit een. - En zo zal ik er misschien nog wel een paar kunnen vinden. De enigste pluspunten die ik kan bedenken zijn: + Elke auto heeft cockpitview. + Je kan goed free roamen. 1. Er zit geen verhaal in, je moet gewoon geld verdienen zodat je auto's kan kopen, vind ik geen verhaal iig. 2. Het zijn geen slechte graphics, ik heb beter gezien maar slecht is het niet te noemen, want kijk maar naar bv. GT5, ook niet iedere auto is zo mooi. 3. je hoeft alleen naar de competitie te rijden, niet naar iedere race? Daarnaast als je veel races hebt gedaan, of naar wrecked cars zoekt, heb je al veel wegen ontdekt waardoor je niet zo ver hoeft te rijden. Wij PC gamers hebben al een patch gehad btw. Bewerkt: 15 maart 2011 door GolfG60 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) Maar dat van de auto's,dat ze heel slecht sturen, is wel waar. Sommige krachtige auto's die op de achterwielen worden aangedreven zijn bijna niet normaal te rijden. Het is een spel, dat wel maar als je nu eens normaal wilt optrekken zonder dat je meteen slipt, zou ook leuk geweest zijn .Servers zijn wel slecht maar dat komt nog goed. De graphics zijn niet slecht te noemen, hangt ervan af wat je voor games je ervoor hebt gespeeld of wat je gewend bent maar slecht zou ik ze niet noemen. Bewerkt: 15 maart 2011 door tonystarkiv Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 (bewerkt) Oftewel vind je de game echt super (zoals de meeste mensen hier) of je vind het een flop. (zoals ik) Ik vind het niet super, maar ik vind het wel een héle vermakelijke game. Ja het spel is heel erg afgeraffeld, maar ik denk dat er weinig games zijn die, ondanks ZO VEEL problemen, toch ZO leuk blijven! Deze game zag er zo leuk uit, maar ze hebben ergens te weinig op het realisme gelet. - Je speelt met een personage dat geen woord zegt wat gewoon heel het "verhaal" verpest. Klopt, maar het verhaal is ook niet bedoeld als verhaal, meer als 'verklaring waarom alles gebeurd'... Zou er niet te veel achter zoeken, maar het 'verhaal' is redelijk bagger ja Overigens zegt je personage wel wat, maar niet veel... Zo bedankt hij in ieder geval mensen bij de driving schools, en hij toont ook wel emoties - De auto's sturen echt zo houterig. Klopt. - Met sommige auto's kan je ook echt niet deftig rijden, omdat de remmen rot zijn, ze niet eens sturen of ze voor het minste beginnen te spinnen. Klopt, maar als je rustig het gaspedaal in drukt kun je zelfs met een Viper normaal wegrijden, zonder driving aids. Als je in het echt plankgas geeft in z`n wagen sta je ook snel achterstevoren hoor! - Slechte graphics. Het is een MMO, zo is het bedoeld(en ondanks dat je maar met 8 man in een server kan, maakt het dat ook redelijk waar... Iemand anders joinen is namelijk snel gedaan, en je zit dan nog steeds in dezelfde wereld...) Je gaat toch ook niet van WoW klagen dat de graphics zuigen?! Daarbij heb ik op een 'bijna' MMO nog nooit betere graphics gezien... Ik vind de weer effecten in ieder geval redelijk awesome. - Slechte servers. Wordt gefixt. Atari/Eden Games had er gewoon niet op gerekend dat het spel zo veel verkocht zou worden neem ik aan... Ja, dat had niet mogen gebeuren, maar ergens vind ik het niet zo gek voor een relatief kleinschalig bedrijf als Eden... - Men wacht nog steeds op een patch. Op de Xbox(En PS3??) ja... 'T schijnt dat dit meer aan Microsoft (En Sony???) ligt dan aan Eden, maar dat geloof ik niet zo... - Maar 2 radio stations met echt baggere muziek. Echte autofans luisteren liever naar het geluid van de motor... Hoewel redelijk onrealistisch, klinken ze toch wel mooi om gewoon naar te luisteren... Standaard staat de muziek gewoon uit, dus ik zou me er niet te veel aan storen. - Meeste races zijn echt veel te simpel. Je hebt duidelijk het spel amper gespeeld! Het spel is redelijk lang, als je tussendoor gewoon van het spel geniet en alles bij elkaar telt. In het begin is het super easy ja, maar als je eenmaal rond de A3, A2 en A1 races zit wordt het al een stuk lastiger! In sommige races haalde ik de eerste 5 keer echt een achterstand van 10 tot 5 seconden. Uiteindelijk won ik dan op goed geluk met ineens 5 seconden voorsprong, maar toch. Daarnaast zijn er wel races die super easy zijn, omdat de tegenstanders veel te hard remmen soms, kun je bij sommige races een voorsprong van 30 seconden halen xD, vooral offroad - 2 Eilanden die eigenlijk samen te groot zijn, want alle races liggen ver uit een. Daarom krijg je ook een teleport functie als je eenmaal ergens geweest bent... Maar waarschijnlijk heb je het spel zo weinig gespeeld dat je dat niet echt gemerkt hebt... - En zo zal ik er misschien nog wel een paar kunnen vinden. Yep. De enigste pluspunten die ik kan bedenken zijn: + Elke auto heeft cockpitview. True, en bij 90% van de auto's ziet het interieur er ook top uit! Alleen de zitplaats had verstelbaar moeten zijn. + Je kan goed free roamen. Online met vrienden wat lastiger, omdat je vaak zat ineens allebei naar een andere server gesplitst wordt. Meestal moet je al wel 'n paar uur spelen voor zoiets gebeurd, maar ik stoor me er sowieso niet zo aan. ^^ Daarbij vind ik dat geze*k over GT5 echt onzin. Kijk nou eens naar die Golf GTI mk1, zag er net een screen van... Man, zelfs GTA IV en TDU1 hebben betere auto-models dan dat! Die lichten achterop, dat zijn gewoon foto's Dat noemt men dan een beste racegame! Ik vind wel dat alles van dezelfde kwaliteit moet zijn hoor Bewerkt: 15 maart 2011 door Mythbuster Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Maar dat wat je zegt van dat autoliefhebbers liever de radio uitzetten en naar het geluid van hun auto luisteren heb ik ook wel. Maar het is dan ook daar weer jammer dat sommige auto's in het echt zo'n vet geluid maken, maar in TDU niet klinken zoals het moet. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Maar dat wat je zegt van dat autoliefhebbers liever de radio uitzetten en naar het geluid van hun auto luisteren heb ik ook wel. Maar het is dan ook daar weer jammer dat sommige auto's in het echt zo'n vet geluid maken, maar in TDU niet klinken zoals het moet. Je eigen auto klinkt echt nerdig maar als iemand anders je voorbij rijdt hoor je wel t rl geluid vooral bij de subaru hoor je dat echt mooi geluidje als iemand je voorbij rijdt ermee Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik vind het geluid van de aston martins slecht... Het hoort een echt gebrul te zijn, echt zo'n v8 geluid. Maar bij tdu2 is het meer een opstartende computer... XD Daarom koop ik ook geen aston martin als ik het spel heb want een auto moet wel een mooi geluid produceren.. Het geluid van de impreza, 430 scuderia en de lancia delta vind ik zelf wel mooi. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 1 April krijg ik hem Ik hoop dat hij leuk is. Wie kan de plus en min punten even geven ? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Pluspunten: Online free roam modus, veel auto's, héél veel wegen om te ontdekken, redelijk goede sticker module(mist maar één optie aan: oudere layers onafhankelijk kunnen aanpassen), makkelijk kleuren switchen op auto's, lang speelplezier, voor een MMOR héél goede graphics(voor een MMO dus... ), character aanpassen, huis aanpassen, mogelijkheid tot veel auto's te kopen... En nog veel meer... Minpunten: onlinemodus wil jou en je vriend nog wel eens uit elkaar zetten in verschillende servers terwijl je met elkaar aan het rijden bent, heel irritante vrouw die commentaar geeft bij t begin van elke race(uit te zetten door speeches volume uit te zetten), erg harde botsing-achtige geluiden als je neerkomt na een kleine jump, interior view had aanpasbaar moeten zijn... Zal nog wel meer zijn, maar dit zijn IMHO de belangrijkste... Oja, en de storylijn is echt bull****, maar daar gaat het ook niet om Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Is er al een patch uit voor de PS3 (online)? Tot die tijd raak ik hem niet meer aan. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Pluspunten: Online free roam modus, veel auto's, héél veel wegen om te ontdekken, redelijk goede sticker module(mist maar één optie aan: oudere layers onafhankelijk kunnen aanpassen), makkelijk kleuren switchen op auto's, lang speelplezier, voor een MMOR héél goede graphics(voor een MMO dus... ), character aanpassen, huis aanpassen, mogelijkheid tot veel auto's te kopen... En nog veel meer... Minpunten: onlinemodus wil jou en je vriend nog wel eens uit elkaar zetten in verschillende servers terwijl je met elkaar aan het rijden bent, heel irritante vrouw die commentaar geeft bij t begin van elke race(uit te zetten door speeches volume uit te zetten), erg harde botsing-achtige geluiden als je neerkomt na een kleine jump, interior view had aanpasbaar moeten zijn... Zal nog wel meer zijn, maar dit zijn IMHO de belangrijkste... Oja, en de storylijn is echt bull****, maar daar gaat het ook niet om Dus het is wel een goed spel. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Pluspunten: Online free roam modus, veel auto's, héél veel wegen om te ontdekken, redelijk goede sticker module(mist maar één optie aan: oudere layers onafhankelijk kunnen aanpassen), makkelijk kleuren switchen op auto's, lang speelplezier, voor een MMOR héél goede graphics(voor een MMO dus... ), character aanpassen, huis aanpassen, mogelijkheid tot veel auto's te kopen... En nog veel meer... Wat noem jij veel auto's? Er zijn zo veel auto's die ik mis die in het spel hadden meoten zitten. Lang speelplezier is subjectief. Graphics zijn niet goed, ze zijn matig. Het interesseert me geen flikker wat voor soort spel het is, dat heeft niet zo heel veel in vloed op de graphics. Het huis aanpassen is ook minder dan ik had verwacht, en mogelijkheid tot veel auto's kopen valt ook reuze mega ultra mee. Het is een leuk spel voor zo nu en dan, meer niet. Het is zijn volledige prijs niet waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.