Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het word een beetje stil rond deze game of niet.

Ik ga als ik het geld heb denk ik die mercedes stirling moss kopen, he ziet hem bijna nooit en hij rijd erg lekker.

Inderdaad, alhoewel ik hem echt schijtlelijk vind is het wel een speciale auto omdat je hem echt nooit ziet. Terwijl hij wel altijd zo mooi staat te glimmen bij de Merc. Dealer. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inderdaad niet super mooi maar omdat je hem bijna nooit ziet heb ik hem liever dan als een bugatti die iedereen heeft... en hij is maar 900.000!

Bugatti is wel een klasse hoger dan Mercedes kwa snelheid en dergelijke. Ik vind die Stirling Moss wel meegaan met de Ascari A10 enzo. :engel: :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie ook vaak dat je bezig bent met la noire, mischien als je daarmee klaar bent dat je weer zin in tdu hebt.

EDIT: ik heb de stirling moss, wie wil cruisen?

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

SLS AMG is zeker een leuk wagentje om mee te rijden.

Ik heb nu ook de Bugatti 16.4 Super Sport, dat is pas een wagen. Met de Koenigsegg toch de beste auto in het spel om mee te racen.

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de koenigsseg toch wat slechter in de bochten,dat komt natuurlijk ook door de achterwielaandrijving maar het kon beter. Misschien dat het op andere standen anders is,maar ik speel op hardcore en daar is het wel moeilijk mee om een bocht te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, zal ik nog de game kopen of zijn er weinig mensen die het nog spelen en kan ik beter kijken voor een andere leuke (racing) online game?

Het ligt er maar aan op welke console je wilt kopen, op de PC vind ik het niet zo erg druk. Ook veel Russen wat irritant is met chatten etc.

Het spel zelf is zeker een van de betere waarbij je ook online kan spelen in mijn ogen.

@-TonyStark- Ik speel vaak op het makkelijkste niveau, al is het zeker moeilijk om die Koenigsegg onder controle te houden in bochten in Hardcore mode.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er maar aan op welke console je wilt kopen, op de PC vind ik het niet zo erg druk. Ook veel Russen wat irritant is met chatten etc.

Het spel zelf is zeker een van de betere waarbij je ook online kan spelen in mijn ogen.

Ik pak dan de PS3 versie, ik heb al een illegale PC versie en ik wil eigenlijk wat meer PS3 spellen zodat ik die wat meer gebruik.

Vandaar dat ik laats aan ook al Gran Turismo 5 heb gehaald maar die gaat langzamerhand ook wat vervelen, ik zit nu bij de Endurance races en heb geen zit in 2+ uur nonstop te racen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...