Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ziehier! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D

http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=59800

DLC2 is oficieel aangekondigd, en zou over een aantal maanden al beschikbaar moeten zijn :D. Meer informatie zou nog moeten volgen in de komende week.

- (Ik zocht naar een tweede bron, bovenstaande dus, omdat ik niet weet hoe je een twitterbericht kunt weergeven als bron, buiten het te kopieeëren :puh: -

Dit was dus het oorspronkelijke bericht: "Good News! DLC2 will be released early next year. That means more content/fixes for TDU2! More info soon. Hint: it involves 2 wheels ;)"

Hopelijk is het gratis ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben wel is benieuwd of dit echt waar is, want ik verwacht niet direct motors in TDU2. :7

Die waren oorspronkelijk al in de hoofdgame gepland, maar door problemen zijn ze uitgesteld geweest. En waarom zouden ze er niet in passen :puh:? Er zijn zelfs al enkele hints / shops bijgemaakt in de voorbije updates hiervoor, maar vraag me niet waar die zich bevinden xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel is benieuwd of dit echt waar is, want ik verwacht niet direct motors in TDU2. :7

Die waren oorspronkelijk al in de hoofdgame gepland, maar door problemen zijn ze uitgesteld geweest. En waarom zouden ze er niet in passen :puh:? Er zijn zelfs al enkele hints / shops bijgemaakt in de voorbije updates hiervoor, maar vraag me niet waar die zich bevinden xD.

Ik heb dr eentje gevonden waar ze nog aan het bouwen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen is trouwens ook bekend wat DLC2 zal bevatten:

Features:

Bikes are in place! Run to the bike dealer to buy an Harley Davidson or a Ducati. With the release of bikes, 16 new multiplayer challenges reserved for bikes were added.

3 Bikes

• Ducati Desmosedici RR (mA1)

• Ducati Diavel Carbon (mA1)

• Harley Davidson Fatboy Lo (mA2)

The Official Racing Center (O.R.C.) is available and gives you access to 3 new challenges every week.

New Spots:

• 1 new Bike Dealer

• Update The Community Racing Center (C.R.C.) spot

• Clothes Shop for Brands

6 Cars

• Corvette ZR1

• F599XX

• Dodge Viper SRT10 ACR

• Ferrari 250 GTO

• Ferrari F40

• Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series

Items:

New sets of Clothes

• Fashion

• High Life

• StreetsWear

• Sportswear

• Atari

• Privilege

• Pacha

14 Sets of Furniture

• Pop-balls

• Videogames

• Barroco

• Tetramino

• Carmania

• Yacht

• Etnik

• Vintage

• Tortilla

• Ossikle

• Waive

• Travel

• Origami

• Flower Power

Enhancements:

Additional Enhancements

• Player could change vehicles position in house/garage

• Map: Instant Island change

• Headlight Control

• Session management

• Tuning update

• Force Feedback – Enhanced Force Feedback Management

• Support Thrustmaster Wheels

• Support D-Box Device

Bron: http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?p=651075#post651075

Link to comment
Delen op andere websites

Motoren zijn wel vet, al ben ik toch meer van de auto's. :)

En als Ferrari fan ben ik ook wel blij met die auto's! :D

Maar volgens mij wordt m'n Logitech Momo Racing stuur nog niets eens ondersteund en omdat ik op PS3 speel kan ik er ook niets aan doen. -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk, ik had dit spel gekocht voor de motoren. Er is volgens mij geen ander spel waar je vrij rond kunt rijden met motoren.

Vandaag heb ik mn hoogste snelheid ooit gehaald in de Koenigsegg ccxr. 458 km/h :)

458kmphfg.png

Grote update zo te zien, alleen jammer dat ze weer zo weinig naar de community luisteren.. we willen geen kleren maar auto's/motoren, damn..

Tja, kleren zijn nu eenmaal makkelijker te maken dan motoren/auto's.

Weet iemand nog een leuke Nederlandse club? Ik zit nu bij een duitse maar ik heb geen idee waarom ik daar ook alweer bij gegaan bent.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Verrassend, geen nieuwe verbeterde handling, laat staan Hardcore mode... Zucht... Wat is het toch zonde dat een serie, waarvan de eerste game zo meesterlijk leuk was, waarin auto's zo fijn reden, waar je geloofwaardig in kon driften zonder aparte gamemode, terugkwam als een spel waarin de handling compleet vernaaid was, waarin driften alleen door echte pro's mogelijk is, en zelfs powersliden niet meer geloofwaardig overkwam... Ik weet nog dat ik zo diep teleurgesteld was toen ik voor 't eerst in een krachtige achterwiel-aangedreven auto stapte in dit spel, wegreed, en bij m`n eerste drift zo maar uit het niets achterstevoren stond... Volgende auto: precies 't zelfde liedje. Net alsof ze na GTA IV ineens naar onrealistischer dan Saints Row handling zouden gaan in GTA 5...

Uiteindelijk was dit spel voor mij alleen nog leuk om in te touren met vrienden, totdat de hele online modus na een tijdje zo slecht was dat je op de PC niet langer dan 5 minuten geconnect bleef met vrienden. Speel het nu nooit meer eerlijk gezegd.

Echt heel jammer dat dit spel zo geflopt is, terwijl het zo goed had kunnen zijn.

Ik moet wel zeggen dat een F40 en een Ferrari 250GTO erg leuk klinken. Jammer genoeg zullen ze zeer waarschijnlijk net zo lame rijden als de originele wagens :(

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk, ik had dit spel gekocht voor de motoren. Er is volgens mij geen ander spel waar je vrij rond kunt rijden met motoren.

Vandaag heb ik mn hoogste snelheid ooit gehaald in de Koenigsegg ccxr. 458 km/h :)

[img]http://img42.imageshack.us/img42/8017/458kmphfg.png[/img]

Grote update zo te zien, alleen jammer dat ze weer zo weinig naar de community luisteren.. we willen geen kleren maar auto's/motoren, damn..

Tja, kleren zijn nu eenmaal makkelijker te maken dan motoren/auto's.

Weet iemand nog een leuke Nederlandse club? Ik zit nu bij een duitse maar ik heb geen idee waarom ik daar ook alweer bij gegaan bent.

Wat dacht je van GTA 4 :Y En ik zit ook bij een club alleen ik wil naar een nieuwe maar weet niet hoe ik naar een nieuwe club kom, vergeten :7

Verrassend, geen nieuwe verbeterde handling, laat staan Hardcore mode... Zucht... Wat is het toch zonde dat een serie, waarvan de eerste game zo meesterlijk leuk was, waarin auto's zo fijn reden, waar je geloofwaardig in kon driften zonder aparte gamemode, terugkwam als een spel waarin de handling compleet vernaaid was, waarin driften alleen door echte pro's mogelijk is, en zelfs powersliden niet meer geloofwaardig overkwam... Ik weet nog dat ik zo diep teleurgesteld was toen ik voor 't eerst in een krachtige achterwiel-aangedreven auto stapte in dit spel, wegreed, en bij m`n eerste drift zo maar uit het niets achterstevoren stond... Volgende auto: precies 't zelfde liedje. Net alsof ze na GTA IV ineens naar onrealistischer dan Saints Row handling zouden gaan in GTA 5...

Uiteindelijk was dit spel voor mij alleen nog leuk om in te touren met vrienden, totdat de hele online modus na een tijdje zo slecht was dat je op de PC niet langer dan 5 minuten geconnect bleef met vrienden. Speel het nu nooit meer eerlijk gezegd.

Echt heel jammer dat dit spel zo geflopt is, terwijl het zo goed had kunnen zijn.

Ik moet wel zeggen dat een F40 en een Ferrari 250GTO erg leuk klinken. Jammer genoeg zullen ze zeer waarschijnlijk net zo lame rijden als de originele wagens :(

Klopt, TDU was een mooie game totdat door een update van Xbox of de game mijn save opeens weg was doordat ik op yes had gedrukt ofzo, opnieuw meoten uitspelen en was aardig gelukt totdat ik mijn saves ging overzetten naar mn nieuwe xbox slim, toen dacht ik van fuck of en verkocht. Jammer want het was een lekker cruisende game. :Y

Bewerkt: door Wooods
Link to comment
Delen op andere websites

Heel soms rijd ik nog wel eens wat rondjes, maar begint al snel saai te worden om dat het niet zo realistisch is. :(

@GekkieJ01 nog gecheckt voor dat stuur? Lijkt me niet dat je wat anders kan instellen op PS3, gewoon USB erin en hopen dat je stuur wordt ondersteunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...