Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daarjuist nog even online gespeeld met een paar vrienden en de servers werkte eindelijk is deftig. :puh:

We hebben nooit problemen gehad om te joinen zelfs niet toen er iemand even van wagen ging veranderen, ik hoop dat het nou zo altijd zou kunnen gaan. Dan zou TDU 2 echt een geweldig spel zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk rijden die motors niet nog beroerder dan die auto's die in het spel zitten. :7

Ik ben nog steeds op zoek naar een deftige wagen die redelijk goed rijden, volgens een vriend rijdt de R8 wel goed. :puh:

Ik heb nu trouwens nog een Aston Martin One-77 gekocht en wit geverfd nu ziet die er veel beter uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

R8 is geil.

DLC en fix zitten samen knipoog.gif

En alsnog wacht ik af op een echte bron. Jij beweert dat dat zo is en je hebt een linkje gestuurd naar mij, maar daarin stond niets over een Server-Fix van de TDU2 servers. Iig niet van de PS3 servers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

R8 is geil.

DLC en fix zitten samen knipoog.gif

En alsnog wacht ik af op een echte bron. Jij beweert dat dat zo is en je hebt een linkje gestuurd naar mij, maar daarin stond niets over een Server-Fix van de TDU2 servers. Iig niet van de PS3 servers. :)

Er is nog niks bevestigd maar ik hoop/denk toch wel dat ze de servers gaan fixen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan de servers in Februarie fixen icon_mrgreen.gif

R8 is geil.

DLC en fix zitten samen knipoog.gif

Wil je dan voortaan ophouden met het posten van onzin, want iedereen geloofd nou dat ze het echt gaan fixen. Terwijl jij er alleen maar op hoopt. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, alsof zij nog die servers gaan fixen. Als die moto-DLC uitkomt is het al een jaar nadat het spel origineel is uitgebracht. Als ze zoiets niet halverwege het jaar al deden, lijkt het me vrij logisch dat ze alleen uit zijn op het geld en wat er daarna met de klant gebeurt is hun probleem niet meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben nooit gezegd dat die DLC betalend zou zijn. Ook niet dat het gratis zou zijn, maar vermits die normaal al in de oorspronkelijke game moest gezeten hebben, verwacht ik wel dat die gratis is. Ook omdat iemand hier zei (als reactie op toen ik de DLC 'bekendmaaktte' hier), dat een deel van de auto's al in de vorige gratis DLC zaten. Lijkt me niet dat ze die auto's er nu weer gaan uithalen oid.

Zo erg vind ik de servers ook niet, soms moet ik eens opnieuw proberen als ik naar iemand toe wil, maar meestal lukt het wel vrij makkelijk.

Ik speel (ook) op PC, en volgens mij zei hier iemand dat de PC servers beter zijn dan die van PS3 of Xbox360, dus daar kan het ook aan liggen. Soms lukt het me echt helemaal niet om naar iemand toe te gaan, maar vaak nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...