Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ondertussen is trouwens ook bekend wat DLC2 zal bevatten:

Features:

Bikes are in place! Run to the bike dealer to buy an Harley Davidson or a Ducati. With the release of bikes, 16 new multiplayer challenges reserved for bikes were added.

3 Bikes

• Ducati Desmosedici RR (mA1)

• Ducati Diavel Carbon (mA1)

• Harley Davidson Fatboy Lo (mA2)

The Official Racing Center (O.R.C.) is available and gives you access to 3 new challenges every week.

New Spots:

• 1 new Bike Dealer

• Update The Community Racing Center (C.R.C.) spot

• Clothes Shop for Brands

6 Cars

Corvette ZR1

F599XX

Dodge Viper SRT10 ACR

• Ferrari 250 GTO

• Ferrari F40

Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series

Items:

New sets of Clothes

• Fashion

• High Life

• StreetsWear

• Sportswear

• Atari

• Privilege

• Pacha

14 Sets of Furniture

• Pop-balls

• Videogames

• Barroco

• Tetramino

• Carmania

• Yacht

• Etnik

• Vintage

• Tortilla

• Ossikle

• Waive

• Travel

• Origami

• Flower Power

Enhancements:

Additional Enhancements

• Player could change vehicles position in house/garage

• Map: Instant Island change

• Headlight Control

• Session management

• Tuning update

• Force Feedback – Enhanced Force Feedback Management

• Support Thrustmaster Wheels

• Support D-Box Device

Bron: http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?p=651075#post651075

grappig dat een deel van deze autos al lang in het spel zitten:

ze zitten al (verborgen) in de exploration pack

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie heeft er trouwens zin om morgen wat realistisch te cruisen met een aantal golfjes in TDU2 op de PS3? :puh:

Heb trouwens alles opnieuw moeten beginnen, daarom had ik het spel een aantal weken in de kast gelegd.. maar nu heb ik eindelijk wat geld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

grappig dat een deel van deze autos al lang in het spel zitten:

ze zitten al (verborgen) in de exploration pack

Klopt ja, en als je al die missies doet dan moet je af en toe ook in zon auto rijden. Dus wat er nu echt allemaal nieuw is... Die paar motoren kosten echt niet zoveel tijd.

Additional Enhancements

• Player could change vehicles position in house/garage

• Map: Instant Island change

• Headlight Control

• Tuning update

Dit is op zich nog wel handig. Maar al die items boeien me niet.

Het spel ziet er echt mooi uit maar de gameplay vindt ik minder. Veel bugs bijvoorbeeld als je 400 rijdt dan heb je soms dat de auto zomaar gaat afremmen en niet meer kan sturen. Of als je een huis wilt kopen dan is opeens je muis weg in dat menu. En elke auto voelt hetzelfde aan. Ik hoop dat die motoren goed uitgewerkt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

grappig dat een deel van deze autos al lang in het spel zitten:

ze zitten al (verborgen) in de exploration pack

Klopt ja, en als je al die missies doet dan moet je af en toe ook in zon auto rijden. Dus wat er nu echt allemaal nieuw is... Die paar motoren kosten echt niet zoveel tijd.

Additional Enhancements

• Player could change vehicles position in house/garage

• Map: Instant Island change

• Headlight Control

• Tuning update

Dit is op zich nog wel handig. Maar al die items boeien me niet.

Het spel ziet er echt mooi uit maar de gameplay vindt ik minder. Veel bugs bijvoorbeeld als je 400 rijdt dan heb je soms dat de auto zomaar gaat afremmen en niet meer kan sturen. Of als je een huis wilt kopen dan is opeens je muis weg in dat menu. En elke auto voelt hetzelfde aan. Ik hoop dat die motoren goed uitgewerkt zijn.

Effe op de rem trappen en hij komt weer los, is heel erg bij de caterham :schater:

Headlight control is opzich wel leuk, en ben benieuwd van de tuning update, want huidige tuning is ruk.

Link to comment
Delen op andere websites

Effe op de rem trappen en hij komt weer los, is heel erg bij de caterham :schater:

Headlight control is opzich wel leuk, en ben benieuwd van de tuning update, want huidige tuning is ruk.

Ik hoop maar dat het inderdaad in februari uit komt. Tja die tuning slaat nergens op. Met NFSU2 kon je tenminste zien welk onderdeel er vervangen/verbeterd werd. Dat vond ik veel mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

PC gamers opgelet, vanaf begin deze maand zijn er inmiddels car mods voor TDU2 uitgekomen, oa. de E30 M3, Ferrari F40 en Porsche GT2.

Morgen ga ik deze drie alvast uitproberen, ben benieuwd hoe het loopt :Y

En een soundpack die op de 27e is gereased met een lekker F458 geluid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft er trouwens zin om morgen wat realistisch te cruisen met een aantal golfjes in TDU2 op de PS3? :puh:

Ik heb daar op zich wel zin in. Ik heb alleen geen golf, is Ruf ook goed? Zit je bij een club die dat organiseert dan?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft er trouwens zin om morgen wat realistisch te cruisen met een aantal golfjes in TDU2 op de PS3? :puh:

Ik heb daar op zich wel zin in. Ik heb alleen geen golf, is Ruf ook goed? Zit je bij een club die dat organiseert dan?

OnbekendeIV is de eigenaar van een club, en daarin zitten:

- Tha-Block

- Denviper

- Moechy en nog wat mensen. :puh:

Ik heb het spel trouwens alweer in de kast gelegd.. nog steeds zo falend als vroeger. Had toch wel gehoopt dat het verbeterd zou zijn in die tijd dat ik het niet speelde.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Die servers waren een tijd geleden ook weer beter, volgens mij hebben ze gewoon te weinig servers want toen de exploration update uitkwam en het weer wat drukker werd ging alles weer zoals daarvoor en was de connectie WEER k*t...

Link to comment
Delen op andere websites

Die servers waren een tijd geleden ook weer beter, volgens mij hebben ze gewoon te weinig servers want toen de exploration update uitkwam en het weer wat drukker werd ging alles weer zoals daarvoor en was de connectie WEER k*t...

Ja, maar je betaald nu dus 60 euro voor een on-afgemaakt spel met bagger servers.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zolang ze hun 'onafgemaakt' spel gratis 'afmaken' adhv DLC's vind ik het wel best :puh:. Het is nog niet bevestigd of die gratis zal zijn, maar vermits die dingen oorspronkelijk in de release gepland waren, denk ik van wel. Ik vind wel dat het héél lang heeft geduurd eer ze zijn gereleased, als je iets niet afkrijgt verwacht ik dat ze misschien nog 1 of 2 maanden extra nodig zouden hebben, maar stel je voor dat ze het spel hadden uitgesteld tot die brommers en alles er waren :puh:. Dan konden we nog een jaar wachten. Dan begon het bijna op het Duke Nukem Forever-verhaaltje te lijken xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Die servers waren een tijd geleden ook weer beter, volgens mij hebben ze gewoon te weinig servers want toen de exploration update uitkwam en het weer wat drukker werd ging alles weer zoals daarvoor en was de connectie WEER k*t...

Ja, maar je betaald nu dus 60 euro voor een on-afgemaakt spel met bagger servers.

Nu niet, nu kost de game gemiddeld 30 euro :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...