Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ze hebben nooit gezegd dat die DLC betalend zou zijn. Ook niet dat het gratis zou zijn, maar vermits die normaal al in de oorspronkelijke game moest gezeten hebben, verwacht ik wel dat die gratis is. Ook omdat iemand hier zei (als reactie op toen ik de DLC 'bekendmaaktte' hier), dat een deel van de auto's al in de vorige gratis DLC zaten. Lijkt me niet dat ze die auto's er nu weer gaan uithalen oid.

Zo erg vind ik de servers ook niet, soms moet ik eens opnieuw proberen als ik naar iemand toe wil, maar meestal lukt het wel vrij makkelijk.

Ik speel (ook) op PC, en volgens mij zei hier iemand dat de PC servers beter zijn dan die van PS3 of Xbox360, dus daar kan het ook aan liggen. Soms lukt het me echt helemaal niet om naar iemand toe te gaan, maar vaak nog wel.

Eden Games ligt helemaal uit elkaar man, ze hadden eerst 80 mensen aan TDU2 werken, daarna heeft Atari er 30 ontslagen... 50 mensen daar werken aan dit spel. Die gaan echt niet 'n jaar na de release nog even voor gratiesh 'n volledige DLC van motoren inclusief races uitbrengen hoor :puh: Zeker omdat ze nou ook nog licenties van die motorfabrikanten hebben moeten kopen, nu willen ze gewoon geld hebben zodat ze nog een kans krijgen van Atari. Persoonlijk denk ik niet dat ik ze dat geld ga geven, speel het spel nooit meer. Was er gewoon te diep in teleurgesteld dat een geweldige game serie(Ja, Test Drive was ooit een game serie, voor degene die dat niet wisten :puh: ), die met TDU1 op z`n hoogtepunt gestopt leek te zijn, nu ineens zo`n jammerlijk slecht vervolg kreeg...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

100 pagina's dames, dat is andere koek! static.gif

Allereerst, TDU2 is gewoon een slecht spel uit de reeks van Atari/TDU's.. Ik heb TDU1 en TDU2 beiden volop gespeelt ( alleen TDU1 natuurlijk meer dan TDU2 omdat TDU2 faalt ). Ik denk dat er geen deeltje 3 komt in de reeks van TDU's, het budget is op.. Ze werken met 50 man met een minimum budget om binnen een bepaalde tijd updates en DLC's uit te brengen. Waarom? Om bepaalde fans blij te houden, die fans verpesten het spel.. Ze kennen waarschijnlijk alleen maar deel2 maar hebben wel de grootste mond van iedereen. Wat ik hiermee bedoel is: Ze kondigen tenminste DLC's en dergelijke aan, en echte fans betalen die, willen ze wel een goed werkend spel krijgen.. Want alleen de servers verpesten het, voor de rest is het een leuk en orgineel spel. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, kut servers :N

Je kan niks doen nu, alleen rondrijden, CO-Driving werkt ook niet :(

2 Januari: Servers werken nog steeds niet goed!

3-1-2012 1:38: Ghehe ze doen het weer :)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

De auto's die in die dlc komen wel ja, die zaten al gewoon in het spel...

De motoren zitten er nu nog niet in.

Goh... Als of ik dat nog niet wist.

Maar TDU2 download automatisch de DLC ookal heb je het niet gekocht.

Die motors moet je dus waarschijnlijk kopen op die pagina waar je die DLC auto's nu kunt kopen, dus je kunt ze er waarschijnlijk gwn weer inzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's die in die dlc komen wel ja, die zaten al gewoon in het spel...

De motoren zitten er nu nog niet in.

Goh... Als of ik dat nog niet wist.

Maar TDU2 download automatisch de DLC ookal heb je het niet gekocht.

Die motors moet je dus waarschijnlijk kopen op die pagina waar je die DLC auto's nu kunt kopen, dus je kunt ze er waarschijnlijk gwn weer inzetten.

Jij zij dat je ze met tools erin kon zetten, dat kan niet met de motoren dus ik zei dat even. De manier waarop je het zei was alsof je de gehele dlc bedoelde en dat kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@Redfire

Die motors komen in een DLC pack te zitten die TDU2 automatisch download.

Dan moeten de mensen die auto's kopen van die pagina waar al die DLC auto's staan.

Als je de car id's kan bemachtigen kan je ze er zo inzetten met een programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht...

Vaak worden bij spellen de DLC doormiddels van een update op je schijf gezet, waarna je ze via de DLC die je koopt activeerd. Wat je downloadt bij aanschaf van je DLC is daardoor zeer klein, omdat je de DLC in principe al had voor je het kocht.

Zie het als het kopen van een nieuwe auto, maar dan moet je extra betalen voor de sleutels. De auto heb je al in je bezit, maar je moet uiteindlijk nog betalen voor de sleutels om het te kunnen gebruiken.

Kunnen we dan nu verder? Wij kunnen namelijk uiteraard geen tools/hulp verschaffen met betrekking tot het unlocken van de auto's, dat valt namelijk onder warez en dan komen er moderators te pas. En dat wilt niemand natuurlijk (we houden verder nog wel van jullie hoor).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...