Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet ik op mn internet connectie gaan schelden of hebben jullie ook problemen met de servers en zijn ze bij atari alles klaar aan het maken voor DLC2 :? Eindelijk! :dans: Maar wss niet :cry:

Ik heb trouwens een hele poos vast gezeten bij de licence school waar je met een merc van een glad bergweggetje af moeten racen.

Link to comment
Delen op andere websites

Offroad Licenses zijn het makkelijkst van allemaal. -__-

LOL ik bedoelde A2/3 'Down the mountain' De rest stel niet zoveel voor, maar de drivings schools zijn moeilijker dan de wedstrijden zelf... Nog iets waarom het een kut spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik op mn internet connectie gaan schelden of hebben jullie ook problemen met de servers en zijn ze bij atari alles klaar aan het maken voor DLC2 :? Eindelijk! :dans: Maar wss niet :cry:

Ik heb trouwens een hele poos vast gezeten bij de licence school waar je met een merc van een glad bergweggetje af moeten racen.

als t glad is en zeker met een achterwiel aangdreven auto moet je in tdu2 gewoon geen gas geven in de bochten maar er gewoon doorheen rollen met je auto. En anders kan je je difficulty ook op rookie ofzo zetten, dan heb je ook esp en dat soort dingen. ik doe dit zelf niet maar goed het kan wel helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik op mn internet connectie gaan schelden of hebben jullie ook problemen met de servers en zijn ze bij atari alles klaar aan het maken voor DLC2 :? Eindelijk! :dans: Maar wss niet :cry:

Ik heb trouwens een hele poos vast gezeten bij de licence school waar je met een merc van een glad bergweggetje af moeten racen.

als t glad is en zeker met een achterwiel aangdreven auto moet je in tdu2 gewoon geen gas geven in de bochten maar er gewoon doorheen rollen met je auto. En anders kan je je difficulty ook op rookie ofzo zetten, dan heb je ook esp en dat soort dingen. ik doe dit zelf niet maar goed het kan wel helpen...

Als je met een toetsenbord speelt kan het inderdaad moeilijk worden in een bocht, maar als je met een controller speelt en het gas dan instelt op de rechteranaloog stick valt het nog wel te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel met mn PS3 controller tdu2 op pc. Met toetsenbord valt t inderdaad niet te doen. Heb instellingen zo gedaan dat het ook een beetje zwaar en goed stuurt, want standaard is het ook poep.

Ik kan nu met controller chill en strak rijden, maar wat ik nog wel jammer vind is dat als de auto weg glijdt dat je haast geen controle hebt, de auto voelt aan alsof hij 3 ton weegt en elke stuurbeweging of beetje gas maakt het alleen maar erger en moet je gas loslaten en wachten totdat hij weer normaal doet.

Nu wil ik natuurlijk ook niet dat 'ie zo gemakkelijk drift als in NFS ofzo maar toch...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...