eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik heb niet gecheat, dat weet ik zeker. maar toen ik je save openende, had je wel veel wapens, bazooka, silenced pistol enzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TychoN Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik heb niet gecheat, dat weet ik zeker. maar toen ik je save openende, had je wel veel wapens, bazooka, silenced pistol enzo. hey, maar de savegame die je mij gegeven hebt is ook nie van mij want bij die moet je nog een missie doen van Zero en die had ik al gedaan. en die bezooka's enzo had ik gekregen bij een missie waar je zo'n helicopter moet neerknallen die sniper waarbij je rhyder dood moet knallen en die anderen ook. maar zou je hem dan plz nog een keer wil doen met me goeie savegame plz laatste bericht pagina 4 staat de link. moet je hem ff opslaan op bureaublad en de naam weizigen in plaats van 1 bijv. 5 dat hij hem in slot 5 plaatst dat hij niet over je eigen schrijft. hopelijk wil je dat doen zou ik erg dankbaar voor zijn. Edit: en als iemand anders voor mij wil doen zou ik het ook erg aardig vinden. als iemand hem voor mij zou willen doen. heel erg bedankt alvast. in ieder geval dan bedankt voor de moeite Bewerkt: 25 juni 2005 door TychoN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Wie heeft er een savegame voor mij waar je een News Van in 1 van de garages staat? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspur Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) iemand die voor mij de misse "farewell my love" wil halen? zou diegene me dan willen PM-en met zijn email adres waar ik dan de savegame naartoe kan sturen? bvd. *rapidshare werkt niet. vandaar.. Bewerkt: 25 juni 2005 door Jaspur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wessee Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ben nu al 5 dagen bezig met de N.O.E. missie ..wie wil deze voor mij halen?? hier is de savegame (aub geen cheats) :rolleyes: Alvast ontzettend bedankt!!! Wes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uzzy Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 rapidshare werkt niet :S wilt iemand de missie voor me doen van noe ofso dat je met de vliegtuig een pakket moet brengen en je moet zo laag mogelijk vliegen anders word je achtervolgt en de missie van de mafia dat je achter een vleigtuig aan moet vliegen ofso bij mij ontspant hij telkens :S voor de savegame stuur ff een pm alsjewilt dan geef ik me msn stuur ik me savegame via daar alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspur Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Daag, Iemand die de misse Farewell my Love wil halen? En eventueel die gene die erna komt? Ik vind die missie nl erg zuigend! Die auto rijdt totaal níét lekker voor dat landschap. Hier is mijn Savegame. Zou super zijn wanneer iemand hem haalt! Bij voorbaat dank. Mvg, Jaspur Bewerkt: 25 juni 2005 door Jaspur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik zal hem wel een keer proberen wessee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uzzy Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 wilt er iemand aub de missie noe halen voor me savegame kan ik niet uploade raidshare doet het niet stuur ff een pm dan stuur ik het via mail of msn ofso Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TychoN Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Kan er plz iemand voor mij de vliegtuigschool halen zonder cheats. zou er erg dankbaar voor zijn. alvast bedankt. hier is de link: http://rapidshare.de/files/2547289/GTASAsf1.b.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RenBB Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) ik kom nie voorbij "farewell my love". WIE kan mij helpen 35000 keer overnieuw geprobeerd. Ik ben egt zo superlomp in racen! Graag zonder cheats behalve als het egt niet anders kan. Ik wil nog precies dezelfde stats hebben en geen andere kleding of stuff. ook niks van het geld kopen... Ik zal degene die het haalt super dankbaar zijn hier staat mijn savegame Bewerkt: 25 juni 2005 door RenBB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jamesdebiel1 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Wie heeft er een savegame net na de missie van Life's A Beach ? het spel loopt vast als ik het speelt Bewerkt: 25 juni 2005 door Jamesdebiel1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wessee Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ohw thnx eXperion! als je t haalt ben ik je voor eeuwig dankbaar! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RenBB Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik word helemaal gek!! Ik heb net nog een paar keer farewell my love gespeelt en ik sta 1ste en ik ben bijna klaar maar ik moest nog over zo'n gek bruggetje. Ik remde een klein beetje maar daardoor slipte ik volop tegen de railing aan en plons in het water :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Wie heeft er een savegame net na de missie van Life's A Beach ? het spel loopt vast als ik het speelt Plaats je save-game en ik speel hem voor je uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts