Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Ik heb niet gecheat, dat weet ik zeker. maar toen ik je save openende, had je wel veel wapens, bazooka, silenced pistol enzo.

hey, maar de savegame die je mij gegeven hebt is ook nie van mij want bij die moet je nog een missie doen van Zero en die had ik al gedaan. en die bezooka's enzo had ik gekregen bij een missie waar je zo'n helicopter moet neerknallen die sniper waarbij je rhyder dood moet knallen en die anderen ook. maar zou je hem dan plz nog een keer wil doen met me goeie savegame plz laatste bericht pagina 4 staat de link. moet je hem ff opslaan op bureaublad en de naam weizigen in plaats van 1 bijv. 5 dat hij hem in slot 5 plaatst dat hij niet over je eigen schrijft. hopelijk wil je dat doen zou ik erg dankbaar voor zijn.

Edit: en als iemand anders voor mij wil doen zou ik het ook erg aardig vinden. als iemand hem voor mij zou willen doen. heel erg bedankt alvast. in ieder geval dan bedankt voor de moeite

Bewerkt: door TychoN
Link to comment
Delen op andere websites

iemand die voor mij de misse "farewell my love" wil halen?

zou diegene me dan willen PM-en met zijn email adres waar ik dan de savegame naartoe kan sturen?

bvd.

*rapidshare werkt niet. vandaar..

Bewerkt: door Jaspur
Link to comment
Delen op andere websites

rapidshare werkt niet :S

wilt iemand de missie voor me doen van noe ofso dat je met de vliegtuig een pakket moet brengen en je moet zo laag mogelijk vliegen anders word je achtervolgt

en de missie van de mafia dat je achter een vleigtuig aan moet vliegen ofso bij mij ontspant hij telkens :S

voor de savegame stuur ff een pm alsjewilt dan geef ik me msn stuur ik me savegame via daar

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Daag,

Iemand die de misse Farewell my Love wil halen? En eventueel die gene die erna komt? Ik vind die missie nl erg zuigend! Die auto rijdt totaal níét lekker voor dat landschap.

Hier is mijn Savegame.

Zou super zijn wanneer iemand hem haalt!

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Jaspur

Bewerkt: door Jaspur
Link to comment
Delen op andere websites

ik kom nie voorbij "farewell my love". WIE kan mij helpen :( 35000 keer overnieuw geprobeerd. Ik ben egt zo superlomp in racen! Graag zonder cheats behalve als het egt niet anders kan. Ik wil nog precies dezelfde stats hebben en geen andere kleding of stuff. ook niks van het geld kopen... Ik zal degene die het haalt super dankbaar zijn

hier staat mijn savegame

Bewerkt: door RenBB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik word helemaal gek!! Ik heb net nog een paar keer farewell my love gespeelt en ik sta 1ste en ik ben bijna klaar maar ik moest nog over zo'n gek bruggetje. Ik remde een klein beetje maar daardoor slipte ik volop tegen de railing aan en plons in het water :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...