Jump to content

Old: Save-Game aanvraag

Typhoon

Recommended Posts

Ik word helemaal gek!! Ik heb net nog een paar keer farewell my love gespeelt en ik sta 1ste en ik ben bijna klaar maar ik moest nog over zo'n gek bruggetje. Ik remde een klein beetje maar daardoor slipte ik volop tegen de railing aan en plons in het water :angry:

:(

Nog keer proberen? :D

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hollo

83

• Velaro

63

• unreal

62

• Dri3s

60

Top Posters In This Topic

lol dat is dus het probleem luk nie meer :blink: maar als ik het op de een of andere super weirdo manier haal... dan zet ik mijn savegame hier voor iedereen die em wil hebben

Bewerkt: door RenBB
Delen op andere websites

met die missie had ik ook veel moeite moest hem vaak opnieuwd doen, maar op het laatst heb ik hem makkelijk gehaalt. Ga langzaam door de bochten en snel op de rechte stukken

Delen op andere websites

kan iemand mij a.u.b helpen met vliegtuigschool te halen??

mijn save-game: http://users.telenet.be/explosion/GTASAsf1.zip

Heb geduld...Dat heb ik ook, nou ja..... :puh: Maar als iemand de missie Freefall wil doen, ik vind het best. Ik ga trouwens ook (als ik daar ben) de missie Saint Marks Bristo online zetten want er willn er heel die missie doen want daarin ga je naar LC. ;) Maar dan moet ik wel Free Fall gehaald hebben.... ;)

Delen op andere websites

wie kan mij helpen met de 360 bij de driving lessons?(de eerste)

ik weet het..ik ben een n00b en ik ben dom, maar klik hier om m'n savegame te downloaden:P

alvast bedankt :rolleyes:

laat maar, heb et al gehaald:P

Bewerkt: door Gta-Addicted
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...