Silverwing Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hier staat de savegame van de PC 100% (Cheated) Zou iemand van jullie de missie Jizzy kunnen uitspelen? Ik zit er al een week mee vast. Hier is mijn Savegame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyVercettiisaninnocentman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Beste mensen! Ik zit vast met Learning to fly. Kan iemand mij helpen met die ene waarbij je een rondje moet vliegen en daarna ook nog eens moet landen? Dat rondje is me uiteindelijk na een triljoen keer gelukt. Deze heb ik inmiddels tig keer geprobeerd maar het lukt me echt niet. Ik moet me sterk inhouden om niet m'n hele pc verrot te trappen. AAAAAH! Hier mijn save game. Je hoeft alleen maar dit onderdeel te voltooien, de rest probeer ik wel zelf te doen. Bij voorbaat heel veel dank! PS. Niet cheaten aub. Bewerkt: 26 juni 2005 door TommyVercettiisaninnocentman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspur Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Fokk, ik zit echt helemaal vast Ik kan nu helemaal niks meer.. Het lukt me maar niet om de missie 'farewell my love' te halen is dr please iemand die m wil en kan halen?! :question: mn savegame; http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=0SNVYDQ...IX3KJJQHWSSV3NS alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspertjuhh Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Hallo Kan iemand misschien voor mij de missie "freefall" uitspelen Ik heb het meer dan eens geprobeerd maar het lukt me echt niet Hier is de savegame ZOnder Cheats! Het zou bijzonder cool zijn als het zou lukken! (eventueel wil ik als dank wel iets voor jou uitspelen) bij voorbaat dank Jasper Bewerkt: 26 juni 2005 door Jaspertjuhh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) ik had vc ook in 3 dagen uitgespeeld :rolleyes: Bewerkt: 26 juni 2005 door BoMBeRMeN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 wow zo snel hoe lang zit je er wel niet achter :o verken je wel ofzo of alleen missies, missies, missies maar VC was ook wel makkelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Addicted Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) wie kan voor mij de missie "supply lines'' halen?(die dat je met een rc vliegtuigje suppliers neer moet halen) hulp zou leuk zijn, want ik kan absoluut NIET vliegen:P dit is m'n savegame, cheats maken niet uit:P alvast bedankt Bewerkt: 26 juni 2005 door Gta-Addicted Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) ik kom nog steeds niet verder met de missie stowaway kan Alsjeblieft iemand mij helpen! Geen cheats graag, en alleen de missie stowaway :rolleyes: mijn save game alvast heel erg bedankt, en complimenten aan dit topic Bewerkt: 26 juni 2005 door Disturbed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik hoorde van een vriend dat je die niet persee hoefte spelen wel om 100% maar niet voor andere missie te komen is dat zo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ja dat is wel zo, maar ik wil graag de 100% Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik had vc ook in 3 dagen uitgespeeld :rolleyes: Wat loop je off topic te posten en op te scheppen. Je weet dat je niet veel meer te gaan heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 kan iemand me al helpen, want ik kan nu echt niet verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marsjuh15 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Eeejj Disturbed ik ben nu niet thuis maar als ik thuis ben zal ik gelijk voor je kijken of het me lukt oke? je hoort nog van me! B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TychoN Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik krijg geen antwoord op mijn bericht dus ik vraag het nog een keer. kan er iemand alsjeblieft de vliegtuigschool voor me halen ik smeek het jullie. het wil maar niet lukken. ik aanbid diegene die hem haalt plz plz plz. hier is de link. http://rapidshare.de/files/2547289/GTASAsf1.b.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 eey marsjuh15, heel erg bedankt enne tychon ik haal die vliegschool wel voor jou ok? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts