Jump to content

High settings


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, als ik de instellingen doorvoer op GTA IV staat er (als ik hem iets hoger zet): "Warning: Your graphics settings are near, or exceed, the suggested resource limits for your system. It is recommended that you reduce your graphics settings in order to run your game optimally."

Wat houd dit in en mag je er over heen gaan?

Want in het begin van

gebeurt dat wel.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschuwing: Uw grafische instellingen zijn in de buurt, of overtreffen de voorgestelde grenzen bron voor uw systeem. Het is aanbevolen dat u vermindering van uw grafische instellingen om je spel optimaal draaien.

Vertaling by Google

Het houd volgensmij in dat je hogere graphics wil dan je systeem toestaat/kan, misschien als je de graphics te hoog zet dat je PC te warm word/memory leaking krijgt (correct me if i'm wrong)

:D Ik had het goed

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

En gaat de ventilator van me videokaart dan meer herrie maken?

--------------------------

Sommige leden zijn bang dat het gebruik van commandlines hun hardware kan beschadigen. Dit is NIET mogelijk. De enige commandline die dicht bij beschadiging van de hardware kan komen is de "-refreshrate" command en zelfs dan, gezien hoe de moderne monitoren werken, zal er gewoon niets in beeld komen wanneer je een refresh rate gebruikt die de monitor niet aan kan.

Echter, je moet onthouden dat commandlines een erg krachtige set van features zijn en zullen goed gebruikt moeten worden. Niet goed gebruik van commandlines kan leiden tot glitches in je spel. Wanneer je een voorbeeld nodig hebt dan moet je de "-nomemrestrict" command om alle geheugen restricties gebruiken en dan je graphics naar 1,5gbs vram (welke je niet hebt) zetten, en je zult zien dat er textures missen en er andere grafische glitches voorkomen.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Maar soms staat er dat er geen ruimte meer hebt, terwijl dat niet zo is. Dus kun je op deze manier toch je ruimte gebruiken.

Vriend, het is hoeveel geheugen je van je videokaart-geheugen hebt verbruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan doorgaan tot hij niet meer hoger kan. heb ik zelf ook gedaan :D maar als je computer niet snel genoeg is dan gaat hij schokken. dat was bij een vriend van mij. bij mij niet ik heb de intel core i7 720qm snel ding:D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar soms staat er dat er geen ruimte meer hebt, terwijl dat niet zo is. Dus kun je op deze manier toch je ruimte gebruiken.

Vriend, het is hoeveel geheugen je van je videokaart-geheugen hebt verbruikt.

Sorry, dat bedoelde ik :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...