Dotz Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Ik was wat aan het dwalen op Youtube en kwam dit filmpje tegen, de uploader beweert dat het een nooit-vertoonde reclame is voor GTA Vice City. Er zit wel typische R* humor in. En de prijs klopte destijds ook. Dus mijn vraag: Is het filmpje echt van R*? Het filmpje vind ik iig. geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Ziet er wel leuk uit, maar volgens mij zou het dan toch geen commercial voor tv geweest zijn (of misschien was dat juist de reden), want de meeste reclames duren ongeveer 30 seconden... Tenzij het natuurlijk anders is daar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 ik weet niet waar, maar ik heb dat filmpje wel eens eerder gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Op TV? Ik weet niet eens of het wel echt is, maar ik denk eerlijk gezegd van wel! Iemand die iets meer weet van het filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Typisch Rockstar humor, ik geloof in de echtheid van dit filmpje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Ik heb het gevoel dat het echt is, echte R*-humor, typisch einde met logo's en dergelijke. Vind het wel een leuk filmpje, zo typisch . Bewerkt: 1 april 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 Misschien een afgewezen bioscoop reclame? Wat mij opvalt is dat er niets van het spel getoond word. Andere GTA reclames die ik heb gezien laten juist beelden uit het spel zien. En ik vind hem ook niet helemaal passen bij de GTA stijl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ik denk niet dat het van R* is, het zag er nog al amateur uit. Maar wel een droog filmpje, dat wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Misschien is het wel eens op TV geweest in amerika, maar het ziet er toch een beetje ongeloofwaardig uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Misschien een afgewezen bioscoop reclame? Wat mij opvalt is dat er niets van het spel getoond word. Andere GTA reclames die ik heb gezien laten juist beelden uit het spel zien. En ik vind hem ook niet helemaal passen bij de GTA stijl. je ziet toch veel van het spel of begrijp ik jou verkeerd ziet er wel grappig uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Het filmpje is wel nice maar ik denk niet dat rockstar dat filmpje heeft laten zien op tv dan zal het wel meer een trailer zijn ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Volgens mij is het echt door gzwoon de manier hoe de fim is rock* style gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Leuke reclame maar volgens mij nooit op tv gekomen in amerika =>(heb het gevraagt aan een kennis die in amerika woont) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 wel grappig. maar ik denk niet dat het door R* games gemaakt is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ik vind 't wel grappig Maar ik kijk niet naar reclame voor games, ik spéél ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.