Jump to content

Nooit verschenen Vice City-reclame,


Dotz

Recommended Posts

Ik was wat aan het dwalen op Youtube en kwam dit filmpje tegen, de uploader beweert dat het een nooit-vertoonde reclame is voor GTA Vice City. Er zit wel typische R* humor in. En de prijs klopte destijds ook. Dus mijn vraag:

Is het filmpje echt van R*?



Het filmpje vind ik iig. geweldig! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit, maar volgens mij zou het dan toch geen commercial voor tv geweest zijn (of misschien was dat juist de reden), want de meeste reclames duren ongeveer 30 seconden... Tenzij het natuurlijk anders is daar :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een afgewezen bioscoop reclame? Wat mij opvalt is dat er niets van het spel getoond word. Andere GTA reclames die ik heb gezien laten juist beelden uit het spel zien. En ik vind hem ook niet helemaal passen bij de GTA stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een afgewezen bioscoop reclame? Wat mij opvalt is dat er niets van het spel getoond word. Andere GTA reclames die ik heb gezien laten juist beelden uit het spel zien. En ik vind hem ook niet helemaal passen bij de GTA stijl.

je ziet toch veel van het spel of begrijp ik jou verkeerd confused2.gif

ziet er wel grappig uit

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...