Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Amsterdam Aangekondigd!


Zojuist heeft Take-Two Interactive Software aan de pers bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Amsterdam uit komt op oktober 2010 voor Xbox 360 en Playstation 3. Volgens Take Two zal Grand Theft Auto: Amsterdam tegelijkertijd uitkomen op PlayStation®3 en Xbox 360™. Het zal op 26 oktober 2010 in Noord Amerika in de winkels liggen en in Europa op 29 oktober 2010.

 

gta-amsterdam.png
 

Opvallend is wel dat Rockstar Games nu al een release datum noemt, zeker met het feit dat Rockstar Games zijn spellen nog wel eens uitstelt.

Meer informatie is helaas op dit moment nog niet bekend. Waarschijnlijk volgt dit op de volgende E3 gameexpo in juni.

Bron: IR.Take2Games.com

 

Update:

Veel mensen denken dat dit nieuwsbericht een 1 april grap betreft. Graag wil ik hierbij verduidelijken dat het niet gaat om een 1 april grap vanuit Rockstar Games of hun moederbedrijf Take-Two Interactive. Dit is namelijk een heel zereneus nieuwsbericht wat door ons totaal uit de duim is gezogen, ondanks dat het wel grote overeenkomst had met de aankondiging van GTA4 waarbij ook tevens maar een kort persbericht, nieuwsbericht en geen enkele trailer was hadden helaas wel redelijk wat mensen door dat de datum verdacht was. Het is zeer leuk om te zien dat mensen gaan discussiëren of Amsterdam wel een goede plek is voor een GTA. Ik denk wel, daarom heb ik de grap ook maar meteen naar Rockstar Games toe gestuurd. Nu hopen dat er dus toch nog ooit een GTA Amsterdam komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Haha, geinig dit.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zeker weten wel ben ingetuind. Toen ik het nieuwsbericht zag op de Homepage dacht ik meteen: "Hee, leuk!" totdat ik het topic opende en erachter kwam dat het dus 1 april was. :puh:

Beetje flauw van sommige mensen om alleen maar te gaan zeuren dat het een slechte grap is. Als het sowieso al een grap is hebben ze er toch veel werk in gestoken en ik meen me te herinneren dat er vorig jaar helemaal geen 1 april-grap was, dus dit is beter dan niets, nietwaar? De moeite die ze hebben gedaan om een 1 april-grap te maken mag zeker wel gewaardeerd worden, ook al vind je hem niet grappig. ;)(Als mensen vinden dat ik nu moderator-gedrag vertoon: sorry. Ik irriteerde me er alleen nogal aan.)

Nogmaals: als het al een 1 april-grap is, mijn complimenten naar de makers. Jullie hebben mij in ieder geval beet.:cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin een gevoel te krijgen dat het waar is, maar ik zie het wel.emo.gif

EDIT: als ik Joriz zo zie discussieren hierover geloof ik het eigenlijk wel...puh2.gif En het lijkt me niet dat hij even die afbeelding heeft zitten te maken.emo.gif Ik wil het weten!!!honger.gif

Laten we het maar hopen :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin een gevoel te krijgen dat het waar is, maar ik zie het wel.emo.gif

EDIT: als ik Joriz zo zie discussieren hierover geloof ik het eigenlijk wel...puh2.gif En het lijkt me niet dat hij even die afbeelding heeft zitten te maken.emo.gif Ik wil het weten!!!honger.gif

Laten we het maar hopen emo.gif

Ja, want Joriz zei het heel overtuigend.duh.gif

@Hierboven: iemand bij mij op school trapte daar ook in...emo.gif Ik wist wel dat er geen echte "Real South Park" bestaat!thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, want er is niet duidelijk te zien of dit nou wel of niet fake is...nope.gif

Er zijn zelfs mods die zeggen dat het fake is... ik heb er zelfs een kwartier achter zitten zoeken op internet om eens te checken of er misschien een beetjewaarheid in zou kunnen zitten maar raad eens... :7

Maar ik snap wel dat je voor zoiets wel hoopt, dit is een droom voor vele Nederlanders maar ik zie een GTA toch liever in een echte stad. Maar als iets fake is moet je het toch kunnen loslaten? :7

Bewerkt: door Hearv94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat zou ook wel eens kunnen ja, ALS 't waar is dan is dat behoorlijk vet, Als dat niet zo is dan vind ik dat de modjes op t forum hier wel iets beters mogen verzinnen, Want dit is echt een waardeloze slecht uitgevoerde grap :7

Maar als t echt is, Dan is t tog vet :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...