Jump to content

Agressie in Brusselse metro


LibertySeasnake

Recommended Posts

Er is iets ergs gebeurt.

Is niet om te lachen. vast gepakt en geslagen, Niemand deed iets! :cry:

De 3 jongens hebben een man van een hekje af gegooit. NEDERLAND WORD GEVAARLIJK.

Dit is de ergste wat ik heb gezien. Nooit met de Metro reizen. Of anders kan dit gebeuren.

Hier de link:

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat echt nergens op.nope.gif Dat ze zoiets in een metrostation doen...:t Ik lach hier echt niet om!nosmile.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat echt nergens op.nope.gif Dat ze zoiets in een metrostation doen...:t Ik lach hier echt niet om!nosmile.gif

De 3 jongens, zijn volgens mij buitenlands, Ik denk Hiphoppers. Soms gaat de Hiphoppers te ver! De Hiphoppers gaat echt te ver. WAAROM DIT!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had filmpje al een paar dagen geleden gezien. Het is gewoon gestoord en Verschrikkelijk.

Bericht:

Gruwelijke mishandeling Brussel gefilmd

Uitgegeven: 2 april 2010 15:56

Laatst gewijzigd: 2 april 2010 15:56

AMSTERDAM – De politie in Brussel heeft een video vrijgegeven van de ernstige mishandeling van een 22-jarige Bulgaarse student.

© ANP

De jongen werd te grazen genomen door een groep jongens op een metrostation in de Belgische hoofdstad, zo meldt Het Laatste Nieuws.

Uiteindelijk werd hij van een verdieping naar beneden gegooid en kwam hij terecht op de metrorails. Omstanders wisten hem met gevaar voor eigen leven in veiligheid te brengen.

De jongen overleefde de mishandeling, die 1 januari plaatsvond, ternauwernood. Hij brak een aantal van zijn nekwervels.

Omdat de politie de daders nog niet op het spoor is worden de beelden nu vrijgegeven.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", meldt Tine Hollevoet, woordvoerster van de politie.

Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2218364/gruwelijke-mishandeling-brussel-gefilmd.html

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat echt nergens op.nope.gif Dat ze zoiets in een metrostation doen...:t Ik lach hier echt niet om!nosmile.gif

De 3 jongens, zijn volgens mij buitenlands, Ik denk Hiphoppers. Soms gaat de Hiphoppers te ver! De Hiphoppers gaat echt te ver. WAAROM DIT!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Je kunt nou niet direct alle mensen uit het buitenland of hiphoppers er verantwoordelijk voor stellen. Maargoed, erg triest nieuws inderdaad. Eigenlijk noem ik dit meer gewoon krankzinnig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt niet meer normaal hoor :duh:

Hopelijk worden die daders ook op de rails gegooid en er dan net een trein langs gaat.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Dat slaat echt nergens op.nope.gif Dat ze zoiets in een metrostation doen...:t Ik lach hier echt niet om!nosmile.gif

De 3 jongens, zijn volgens mij buitenlands, Ik denk Hiphoppers. Soms gaat de Hiphoppers te ver! De Hiphoppers gaat echt te ver. WAAROM DIT!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Je kunt nou niet direct alle mensen uit het buitenland of hiphoppers er verantwoordelijk voor stellen. Maargoed, erg triest nieuws inderdaad. Eigenlijk noem ik dit meer gewoon krankzinnig.

Dit zijn geen hiphoppers, dit zijn gewoon een stelletje asociale allochtonen die het in hun eigen land zo verneukt vonden dat ze nu maar een ander land gaan verneuken...

Soms snap ik echt niet waarom ze dit doen, ze schieten er niks mee op, ze krijgen er geen geld voor en ze verneuken het alleen maar voor hun eigen volk, want zo scheren we ze allemaal over 1 kam heen.

Nu heb ik zoiets van: Alle allochtonen het land uit, en laat die fuckers niet meer terug komen. Maar zelf weet ik ook echt wel dat er allochtonen zijn die goede bedoelingen hebben, alleen deze verpesten het..

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, uiteraard is het heel erg, maar wat wil je met dit topic bereiken? We kunnen hier niet over discussiëren, want ik mag hopen dat niemand zegt "Wat goed van die jongens!"... Niet eens met slot, dan kan je een PM sturen met uitleg hoe we dit topic kunnen omdopen in een discussieonderwerp.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...