Rennet Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Hey, Ik wil graag modden met GTA IV en je moet eerst je GTA moddable maken. Ik heb de 1e x perongeluk bestanden uitgepakt naar system 32 en als ik nu xlive.dll in dir zet doet die het niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 System 32 Nja, volg > Deze < Tutorial van .Senne en je zou er wel uit moeten komen En als je die bestanden nou eens verwijderd, werkt het dan nog wel? En voer het anders eens als administrator uit: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV > LaunchGTAIV > Rechtermuisknop > Als administrator uitvoeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rennet Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Ja het progamma wat er bij zat pakte het automatisch uit naar system 32 dus ik dacht dat het hoorde Maar ik zal de tut volgen Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rennet Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Oke het lukt niet omdat ik dit "EFC20Fix" nog nodig heb en de link erna is dood heeft iemand dit bestandje nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 die heb je voor xliveless helemaal niet nodig, dat zit namelijk standaard ingebourd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rennet Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 Omdat als ik iets met xliveless doet start gta 4 niet meer of errors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 ja, omdat je het ook in de windows folder hebt gekopieerd waarschijnlijk, iets wat je absoluut NIET moest doen. Verder meot je gta4 nu ook met LaunchGTA4.exe starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.