Jump to content

Auto's Saven met Smiple Native Trainer 5.3


PorZ19

Recommended Posts

ik zit met het volgende

ik weet hoe je auto's moet saven met die trainer maar die blijven alleen staan voor het moment dat je gamed

of te wel als ik het spel opnieuw opstart dan staan ze er niet meer

weet iemand hoe je saved en dan dat ze blijven staan ook als je het spel opnieuw opstart (dus dat ze in een ini file staan)

of is dat niet mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Met Vehicle Selector kan dit echter wél. Dit is een trainer waarmee je auto's kunt aanpassen(b.v. een spoiler op een auto zetten), en andere kleuren mee kunt geven. Dit is allemaal uitgewerkt in een apart menu, als je de trainer in gaat kom je in het interieur van de Grotti showroom, met al de knoppen/functies onderin. Spawn je de auto dan kom je weer op de plek waar je de trainer opstartte(dus niet bij de Grotti showroom ofzo). Het kost ingame geld om ze te spawnen(in MP niet). Je kunt er sowieso auto's mee opslaan in de trainer zelf, je hebt dan net als in Native Trainer een menuutje waar je 10 auto's kunt saven en loaden, en voor je ze spawnt eventueel verder kunt aanpassen. Je kunt geen Tugs spawnen, aangezien deze te groot is voor de showroom. Elke auto is ermee te spawnen, elke extra van elke gangcar is ermee te maken, dus ook extra-combinaties die via Simple Native Trainer niet mogelijk zijn. Bijvoorbeeld de gangcar grille van de PMP-600, die alleen zichtbaar wordt bij het inschakelen van de sideskirts én spoiler, deze wordt in SNT niet zichtbaar.

Elke auto die je spawnt blijft voor altijd staan, tenzij je hem dus ergens anders neer zet(dan blijft hij daar weer staan), of hem opblaast, of hem in het water rijdt. Hiermee zijn voor zover ik weet 50 auto's permanent op te slaan, waar je ook wil op de map.

Er zijn unlockables, zoals een explosiebestendige auto, welke je unlocked door meer en meer geld uit te geven in de trainer.

Link: Vehicle Selector V1.4.1

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...