shaba Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 miss kunnen we wel een echte nederlandse radiozender maken gewoon één mp3 bestandje van maken en die in je user track folder plaatsen en miss als het kan ook de naam 'user track player' veranderen en dan gewoon nderlandse reclames en nederlandstalige muziek en bijv een aparte rubriek in het programma plaatsen (denk aan jochem myier en ferry vd zaande) ja tis maar een idee ik denk ik post het eens ff, zeg maar wat je ervan vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio? de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Leuk Idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio?de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_< :blink: dat heb ik niet :S kan je dat niet uit doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ja, maarja lekker nuttig, ik zet altijd die kut radio uit ik vind het altijd irritant die radio, maarja das mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 zou leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hoe doe ik da gezeik van da wijf weg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J3lluh Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Dan krijg je van alles met: Ik zing dit lieddd voor jouwww alleeeeeen ... Ik heb hier een briefff voor me moeder... Die hoog in de hemel is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 cool idee eerlijk waar omdat bij mij dat user track dinges het niet doet maar het zou wel lagen zijn met marco borsato enzo (en ook nederlandse rappers) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio?de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_< :blink: dat heb ik niet :S kan je dat niet uit doen ? Dat gezeik krijg ik er niet door heen hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio?de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_< ok paar vraagjes ik heb het spel gekregen van een vriend en als ik die radio aanzet zit zon wijf te blaire hoe zet ik da uit. Ik had gta al op de ps2 en toen was die er niet dus is het denk ik mogelijk om da te verandere zo nii zeg ut ff :blink: maah waar moet ik de mp2-playah bestande inflikker bij audio zo ver was ik al maah bij welke map moet ik het er in zetten ??? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 jullie moeten aan jullie taaalgebruik denken, er zijn ook jonge mensen op dit forum, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 En mocht je maling hebben aan jongeren, Dan staat het alsnog in de forum regels: gebruik ABN. ontopic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495 kijk daar voor info over eigen radio met mp3 e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ja zoals ik (ben 13) wat me ook wel leuk lijk aan dat dutch fm is dat er ook leuke gesproken tekstjes door heen komen want van die wctr in gta sa snap ik egt niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 saai een nederlandse radio <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.