Jump to content

Dutch FM

shaba

Recommended Posts

miss kunnen we wel een echte nederlandse radiozender maken gewoon één mp3 bestandje van maken en die in je user track folder plaatsen en miss als het kan ook de naam 'user track player' veranderen en dan gewoon nderlandse reclames en nederlandstalige muziek en bijv een aparte rubriek in het programma plaatsen (denk aan jochem myier en ferry vd zaande)

ja tis maar een idee ik denk ik post het eens ff, zeg maar wat je ervan vind

Delen op andere websites

Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio?

de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_<

:blink: dat heb ik niet :S kan je dat niet uit doen ?

Dat gezeik krijg ik er niet door heen hoor!

Delen op andere websites

Krijg je het dan niet op je zenuwe? van zon radio?

de user track radio pwned wel alleen ik haat het dat wijf komt er nog altijd doorzeiken <_<

ok paar vraagjes

ik heb het spel gekregen van een vriend en als ik die radio aanzet zit zon wijf te blaire hoe zet ik da uit. Ik had gta al op de ps2 en toen was die er niet dus is het denk ik mogelijk om da te verandere zo nii zeg ut ff :blink:

maah waar moet ik de mp2-playah bestande inflikker bij audio zo ver was ik al maah bij welke map moet ik het er in zetten ??? <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...