SNOOP-DOGG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik vind het geen goed idee want je bent een gangsta en dan ga je met je homies in de auto en dan in 1 keer in de getho van los santos bijv in eenkeer frans bauer het klinkt wel lollig maar ik vind het geen goed idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 dutch fm lijkt me ook erg vet, maar moet er dan muziek komen van deze tijd of de tijd waar gta-sanandreas zich afspeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 En mocht je maling hebben aan jongeren, Dan staat het alsnog in de forum regels: gebruik ABN.ontopic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495 kijk daar voor info over eigen radio met mp3 e.d. ik denk da 10 jarige nog wel schelde hooh en uh ik kom uit brabant daah wete ze nii waa ABN is :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.