JeffA1989 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Heey ik weet niet waar ik het moet posten dit bericht. Ik dacht ik ga GTA IV maar weer eens spelen, maar Ik zag op internet van die leuks mods, dat je auto's in je eigen spel kan toevoegen. Dus nu is de vraag; Welke programma's heb ik hier voor nodig, waar vind ik wat tutorials. Ik weet namelijk een paar leuke auto's maar die kan ik nergens vinden op internet. zoals de; - Bugatti EB110 - Mercedes-Benz C216 - Spyker C12 Zagato gr. jeff alvast bedankt
Luzhin2.4 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Een car mod bestaat meestal uit een .wft(model) en een .wdf(textures) files. Je moet met het programma sprakIV vehicles.ide open en de .wft & .wdf files importeren. En dan op rebuild en save klikken. De weg wijst zichzelf als je het programma ziet:) Bewerkt: 6 april 2010 door Luzhin2.4
MidnightMayhem Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Je hebt hier voornamelijk 3DSMax voor nodig. Dit is niet gratis, en tutorials vind je vast bij de handleiding
Galiorix Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 En het is een uitermate moeilijk programma om onder de knie te krijgen.
Fezz Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Om te beginnen zou ik Sketchup gebruik, het is gratis en makkelijk te leren. Voor het betere werk kan je 3DsMax gebruiken.
Mythbuster Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Alle 2 fail... Voor 3dsmax is er nog geen goed werkend ongebugged import/export script voor GTA IV modellen, en hoewel Sketchup gratis is, Sketchup + GTA Iv = no go, dit geeft gebuggede modellen, waarschijnlijk is ook hiervoor geen import/export script gemaakt, dus dat gaat niet werken. Zmodeler is hierbij het enige programma waarmee echt goede GTA IV mods te maken zijn. Ook dit programma moet je registeren, maar kost veel minder dan 3dSMax(Zmodeler kost 60 euro, 3dSMax kost volgens mij minstens 10 keer zo veel)... Maar er zijn natuurlijk ook manieren om dit gratis te doen, daar mogen we je echter niet mee helpen want dat is illegaal In het tutorial forum vind je uitleg over hoe het programma werkt. Verwacht niet dat je binnen een maand ook maar iets nuttigs ingame hebt staan. Modding is iets dat je moet leren zoals je leerde schrijven. Er gaat veel tijd overheen, maar het is wel heel leuk om te doen vind ik zelf.
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Je moet met het programma sprakIV vehicles.ide open sprak
KiLLerBoy_001 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) het lijkt lastigger dan het is heb het net zelf een beeetje door Bewerkt: 9 april 2010 door KiLLerBoy_001
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Nice, en vliegen? En de coll? lukt dat?
KiLLerBoy_001 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Nice, en vliegen? En de coll? lukt dat? alles werkt me deur en jah hij vliegt zzoals je ziet doet de verlichting het ook nog wta kleine foutjes eruit aan het halen enkel BTW dit is geen model spawn en attach dit is echt een vervanging voor ene voertuig
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Sowieso hoort dit niet in IV General, dus verplaatst.
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Mag ik je files die nodig zijn voor de mod? Werkt het in multiplayer?
KiLLerBoy_001 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Mag ik je files die nodig zijn voor de mod? Werkt het in multiplayer? Werkt niet in multiplayer omdat je de handling.dat aanpast maar wel in single player en dit is trouwens voor de mod GTA iv Real Flying Action als deze klaar is komt er nog een jumbo geconverteerd naar voertuig etc ( als je lief bent mag je deze alvast hebben. ) nog wat plaatjes Bewerkt: 10 april 2010 door KiLLerBoy_001
gm_jerry Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Alle 2 fail... Voor 3dsmax is er nog geen goed werkend ongebugged import/export script voor GTA IV modellen, en hoewel Sketchup gratis is, Sketchup + GTA Iv = no go, dit geeft gebuggede modellen, waarschijnlijk is ook hiervoor geen import/export script gemaakt, dus dat gaat niet werken. Zmodeler is hierbij het enige programma waarmee echt goede GTA IV mods te maken zijn. Ook dit programma moet je registeren, maar kost veel minder dan 3dSMax(Zmodeler kost 60 euro, 3dSMax kost volgens mij minstens 10 keer zo veel)... Maar er zijn natuurlijk ook manieren om dit gratis te doen, daar mogen we je echter niet mee helpen want dat is illegaal In het tutorial forum vind je uitleg over hoe het programma werkt. Verwacht niet dat je binnen een maand ook maar iets nuttigs ingame hebt staan. Modding is iets dat je moet leren zoals je leerde schrijven. Er gaat veel tijd overheen, maar het is wel heel leuk om te doen vind ik zelf. nou ik heb 3ds max wel gratis ik heb hem gedownload en het is geen trial versie er zat een crack bij alleen ik kan geen voertuigen maken voor gta sa hij inporteert geen dff en hij kan het ook niet in dat bestand type opslaan ik moet het tussen de lijst toevoegen maar ik weet niet waar ik dat kan vinden:(
Recommended Posts