Jump to content
Joriz

Rooster Teeth test GTA4 autorijden in het echt!


Wat zou er in het echt gebeuren, als je netzo als in Grand Theft Auto IV, tijdens het autorijden enkel een camerastandpunt van achter de auto hebt? De mensen van Rooster Teeth testen het uit. Het blijkt dus nog best wel lastig te zijn in het echt. Zie hier dus GTA4 in het echt:

Bron: Rooster Teeth via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vind dit nergens op slaan, denken julie dat Niko ook zo moet rijden, hij zit gewoon in de Cockpit en alleen wij zien het van achter wat niet zo moeilijk is in-game maar in het echt doen we dit toch niet. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha leuk gedaan, al is het niet helemaal hetzelfde als in GTA:IV.

Daar draait de camera ietsjes mee wanneer je stuurt en is de camera ook iets verder weg, waardoor je wat meer overzicht hebt!

Verder leuk gedaan! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil het ook wel eens proberen, waar staat die auto geparkeerd? Jat ik hem even in videogame style. :bier:

Dat wil ik ook weleens proberen inderdaad.. Maar het lijkt me op die manier zwaar lastig. In IV gebruik ik wel het camera -standpunt achter de auto, maar laat ik de camera met mijn linker stick wel veel zwenken naar links en rechts om te kijken of ik mijn bochten en de grootte van het voertuig wel goed inschat.. :sigaar:

Dat doe ik ook, alleen zet ik hem ook vaak boven de auto om te kijken of ik nergens tegenaan rij. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuk gedaan! :puh: De Yakuza was inderdaad ook echt verschrikkelijk droog, maar draagt wel bij aan het experiment(in GTA word je natuurlijk ook vaak half in elkaar geslagen terwijl je instapt)

Ik vraag me af of het ook zo moeilijk is als de camera écht op dezelfde manier staat als in GTA IV. Ik weet van mezelf dat ik nóóit het camerastandpunt gebruik die het dichtste bij de auto is, aangezien ik dan veel te weinig zie en veel slechter rij. Ik gebruik juist altijd degene die één puntje verder zit(dus niet de verste)... Ik denk dat dat het een stuk makkelijker zou maken, dus als de camera op díe manier bevestigd zou zijn(verder van de auto af, en hoger), want dan zie je veel beter wat er voor de auto gebeurd. Ook zou een breder blikveld, zoals we allemaal in GTA hebben, voor degene achter het stuur veel uitmaken denk ik.

En ik dénk dat het OOK veel makkelijker is als je niet in de auto zou zitten of als de meters ook afgeplakt zouden zijn: je let als je in de auto zit b.v. op de snelheid en het toerental, zodat je de motor niet opblaast, iets wat je in een spel niet zou doen.

En een controller zou het alleen maar moeilijker maken lijkt me, aangezien je dan moeilijker 'half' het stuur kan draaien, in GTA draai je het stuur altijd helemaal. Ook het gaspedaal kun je met een controller niet 'half' indrukken, iets wat in een spel wél gebeurt en ook mogelijk is, maar iets wat zo'n experiment veel te gevaarlijk zou maken.

@Hieronder: yup..

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...