Jump to content

mini cooper


gtaloser

Recommended Posts

Heel simpel:

Je moet het data bestand wijzigen, net als bij die Zebra Cab. Ergens in de regel van de mini cooper (of de auto die de mini vervangt) staat 'normal', of 'richfamily', of iets dergelijks. Dat woord moet je verandere in 'taxi' en voìla: De mini is een taxi :)

Link to comment
Delen op andere websites

hoe maak ik mijn mini cooper geel met zwarte letters TAXI welk progammatje heb ik daar voor nodig?

Kijk is in de download database van GTAgames.nl bij Vice City editors en tools.

Met een IMG editor kan je de textures aanpassen en met Sunshine auto's kan je diverse dingen van auto's aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe maak ik mijn mini cooper geel met zwarte letters TAXI welk progammatje heb ik daar voor nodig?

Kijk is in de download database van GTAgames.nl bij Vice City editors en tools.

Met een IMG editor kan je de textures aanpassen en met Sunshine auto's kan je diverse dingen van auto's aanpassen.

als ik taxi intip word het helemaal geen taxi het blijf gewoon een auto met normalen verschillende mensen erin

Link to comment
Delen op andere websites

als ik taxi intip word het helemaal geen taxi het blijf gewoon een auto met normalen verschillende mensen erin

???

Dan doe je iets vaud.

Je had de Manana veranderd, toch?

De volgende regel:

140,  manana,  manana,  car,  MANANA,  MANANA,  null, poorfamily, 10,  7, 0,  256, 0.7

moet je veranderen door deze regel:

140,  manana,  manana,  car,  MANANA,  MANANA,  null, taxi, 10,  7, 0,  256, 0.7

Dat moet je opslaan, na een BACKUP gemaakt te hebben, en dan het spel starten.

En als dat niet werkt, probeer dan dit ook (dus bovenstaande NIET terugzetten!):

Verwissel het ID van de mini met die van een taxi

Dus verander het ID van de manana in die van de Taxi en die van de Taxi in die van de Manana.

De Manana wordt dan 150

en de Taxi wordt dan 140

Dan is de Manana (bij jou de mini) een taxi, en de Taxi een gewone auto geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...