Basssss Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Reageren op andermans statusupdate doe je in zijn/haar profiel-reacties, niet in je eigen status-update;Er worden geen reacties meer op elkaar gegeven in de status-updates, wanneer je het niet kan laten om op iemand te reageren dan kan dit op het profiel van het lid in kwestie of per PB. Flauwerd, dat maakte het nu net zo gezellig. Reageren
Kloep Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Mag je ook niet reageren als iemand zegt "Ik ben vandaag jarig" (of iets wat er op lijkt)? Nee, dit moet dan (zoals ik vermeld staat) in het profiel van diegene. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik denk dat met deze regels alle problemen direct van de hand zijn. Ben zelf erg blij met de derde en vierde combined. Reclame vond ik best, maar altijd dat terug naar boven halen werd na een tijdje bloedirritant. Dat bumpen niet meer mag vind ik sehr gut. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Goed dat deze regels zijn ingevoerd. Soms werd ik echt gek van sommige berichten. Hopelijk houdt iedereen zich er ook aan, maar als ze dat niet doen merken ze het vanzelf wel zo te zien. Reageren
Casss Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Van mij mogen de status-updates wel weg hoor niks leuks meer aan met die regels Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Van mij mogen de status-updates wel weg hoor niks leuks meer aan met die regels Het blijft lastig hè, om aan vier regeltjes te houden We proberen het forum zo goed mogelijk te laten lopen, dat kan niet zoals het nu ging. Als alles goed ging hadden we geen regels in gesteld. Daarnaast hoef je de status ook helemaal niet te gebruiken als je dat niet wilt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dus je mag ook reclame voor signatures bij GFX maken? Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Even een klein vraagje: Voor de BD EEH plaats ik een reclame status-update. En dan na een tijdje plaats ik dan weer hetzelfde omdat ie allang is weggezakt. Mag dat nou of niet? Ik weet dat het bumpen is, maar het is wel goed voor activiteit voor het forum. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Even een klein vraagje: Voor de BD EEH plaats ik een reclame status-update. En dan na een tijdje plaats ik dan weer hetzelfde omdat ie allang is weggezakt. Mag dat nou of niet? Ik weet dat het bumpen is, maar het is wel goed voor activiteit voor het forum. Nee, dat mag niet. Dat is niet anders dan wanneer iemand anders zijn of haar activiteit of topic blijft bumpen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik wou net reageren op iemand anders statusupdate Ik vind het wel jammer, het was altijd leuk om op iemand anders status te reageren maar soms zat ik middenin een ruzie :$ Reageren
vice Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ow, ik denk dat ik dit forumdeel wat meer in de gaten moet houden, lol, kijk hier niet zo vaak. Naja nu weet ik dat ook weer, maar goed, ik ga nu niet beginnen dat ik sommige regels een beetje streng vind, want ik had zelf nog gereageerd in dat topic dat er wel wat regels konden komen voor statusupdates :$. Ik weet zelfs niet of ik het nog ga gebruiken xd, dingen waar streng op gecontroleerd wordt laat ik vaak met rust . Net zoals dat mening geven van andere leden, daar reageer ik ook nooit op . Bewerkt: 11 april 2010 door vice Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Dus je mag ook reclame voor signatures bij GFX maken? In de hoofdpost staat van wel. Maar alleen als het je eigen topic is. Iemand anders mag het niet voor je doen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Als we toch bezig zijn, kan dit dan ook verboden worden? folkerthoog 11 Apr 2010 - 16:22 AJAX 7-0 VVV!! Leuk hoor, maar dat zie ik liever vanavond met een bordje op schoot. Ik vermijd op zondagmiddag teletekst en voetbalsites, maar de voetbaluitslagen in de statusbalk weten alsnog het Studio Sport-avondje te ruïneren. Reageren
Jowx Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 ... Als je voor VVV bent dan kun je hier toch wel rekening mee houden, dus dan moet je niet zo reageren als ze klop krijgen van Ajax. Zoek dan een andere club die het wel goed doet, want als je niet tegen je verlies kunt dan is VVV misschien niet de beste optie. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Als we toch bezig zijn, kan dit dan ook verboden worden? folkerthoog 11 Apr 2010 - 16:22 AJAX 7-0 VVV!! Leuk hoor, maar dat zie ik liever vanavond met een bordje op schoot. Ik vermijd op zondagmiddag teletekst en voetbalsites, maar de voetbaluitslagen in de statusbalk weten alsnog het Studio Sport-avondje te ruïneren. I agree. Ook al kijk ik meestal live, het is toch echt storend. @Jowx Bewerkt: 11 april 2010 door Gtaboy107 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.