steintju Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) heeft iemand de besturing voor gta chinatown voor de ipod touch en hoe moet je in een taxi als pasagier en ik wil graag ook alle locaties van alles hebben. alvast bedankt. Bewerkt: 10 april 2010 door steintju Reageren
Svenie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Met de besturing van GTA Chinatown Wars op de Ipod Touch kan ik je helaas niet helpen. Voor de locaties verwijs ik je echter graag door naar onze grote Nederlandse GTA-walkthrough WikiGTA. (Klik op de link en je komt automatisch bij alle locaties van CW uit) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Waarom staat er eigenlijk niets over die besturing op WikiGTA? Reageren
Svenie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Waarom staat er eigenlijk niets over die besturing op WikiGTA? Omdat er helaas geen medewerkers zijn die GTA Chinatown Wars op de Ipod Touch in hun bezit hebben. Maar wees gerust, we maken er zo snel mogelijk werk van. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Bij de eerste missies van het spel zijn er toch wel instructies? Ik heb 'm niet voor de Ipod Touch/IPhone Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Ik heb Chinatown Wars op de iPhone en ik kan dan toch de besturing doorgeven zodat jullie hem kunnen plaatsen? @steintju: het is niet mogelijk om als passagier in een taxi te stappen. Bewerkt: 10 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik heb Chinatown Wars op de iPhone en ik kan dan toch de besturing doorgeven zodat jullie hem kunnen plaatsen? @steintju: het is niet mogelijk om als passagier in een taxi te stappen. Beter laten ze jou niet de besturing doorgeven, je lult namelijk klinkklare onzin. Het is WEL mogenlijk om als taxi passagier in te stappen, dit doe je door je vinger aan de bovenkant van het scherm te leggen (itouch/iphone versie), en hem op het scherm houden tot je een seintje van de taxi krijgt dat je kan instappen. Tom, verifieer eens dingen, zo breng je andere mensen in de war. Bewerkt: 11 april 2010 door flippie13 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Staat de besturing niet bij: OPTIES? Bij de DS niet maar ik ken de hele iphone/itouch versie niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.