Jump to content
Joriz

GTA4 Clan LibertyKillerZ bestaat twee jaar!


De Grand Theft Auto IV clan LibertyKillerZ bestaat dinsdag 13 april precies 2 jaar en om dat te vieren organiseert de clan, net zoals vorig jaar, een feestmaand. In deze Feestmaand is iedereen van GTAForum.nl welkom om samen offline en online met z'n allen te genieten van de nieuwe DLC. Zo zullen er elke week verschillende meetings gehouden worden die ook ieder een eigen thema hebben. Verder zal er een nieuwe editie in de LibertyKillerz Blog te bewonderen zijn over 2 Jaar LibertyKillerZ.

Episodes From Liberty City

Met de komst van Grand Theft Auto: Epsiodes From Liberty City op vrijdag 16 april maakt het de Feestmaand helemaal compleet. Als introductie van de downloadbare content zullen de clanleden van LibertyKillerZ alle nieuwe modes, wapens, voertuigen en opties in The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony samen uittesten in de speciale thema-weken waaraan je mee kan doen. Aan het einde van elke week zal er een toernooi gespeeld worden die in het teken staat van Episodes from Liberty City.

Feestmaand

Het subforum is van 13 april t/m 9 mei voor iedereen geopend. Leden die beschikken over GTA IV voor de PC of Playstation 3 kunnen meedoen aan de meetings of zich aanmelden voor de clan. In het Feestmaand topic staan alle meetings beschreven.

Heb jij dus GTA IV voor de PC of Playstation 3? Meld je dan nu aan voor de clan!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hoezo alleen voor PS3 en PC?

idd, was toch ook voor de xbox?

mja. zal mij een zorg wezen...

Gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan!

Zodra EfLC er is ga ik wel verder met Pure Network Gaming xD

Nej, geen vaste clan voor mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nogmaals mooi filmpje en gefeliciteerd mede-leden! :dans:

Daarnaast wil ik Kai-Shockwave nog even bedanken voor al die tijd en moeite die hij nu alweer 2 jaar in ons, als toekomstloze idioten, heeft besteed. :puh: Bedankt Kai! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...