Recruut Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Hoi aandegene die dit leest..... ik njfokke heb cleo geinstalleerd met de volgende bestanden die ik ik op de deze site heb gedowload en ik heb hem al gedowngrade. --> cleo.asi <--> vorbishooked.dll <--> vorbisFile.dll <-- ik heb deze drie bestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas geplaats daarna een map aangemaakt cleo ook hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas en daar in een map gxthook met daarin de bestanden --> gxthook.cleo en gxthook.readme maar nu doet gta het niet als ik hem opstart krijg je het begin en daarna de filmpjes die ik doorspoel als ik het hoofdmenu met startgame options en guit game zou moten krijgen zegt windows er is een fout opgetreden bij het volgende programa gta sanandreas en moet worden afgesloten. wil iemand me alsjeblieft helpen grts njfokke ps: als dit verkeerd is gepost geef mij please de link naar de goed site en dan sorry want ik ben nog geen uurtje lid Bewerkt: 28 april 2010 door Njfokke Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) GXTHook heb je toch enkel nodig bij een mod zelf? Bewerkt: 12 april 2010 door MidnightMayhem Reageren
Beagle Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 GXTHook heb je inderdaad niet nodig bij DYOM aangezien die een .gxt gebruikt die MPACK ondersteund. Probeer de compact_sa.exe (wachtwoord: "CVehicle") eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.