Jump to content

Wat vind jij van warm weer?


*MARCO*

Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.

    • 100%
      7
    • 80%
      28
    • 60%
      27
    • 40%
      6
    • 20%
      5
    • 0%
      9


Recommended Posts

omg, mijn processor is verbrand!!! 80 graden plus!!! sh*t hee...

ik krijg toch al een nieuwe comp voor mijn verjaardag (22 juni, is al geweest ik weet het) maar alsnog is het irri dat dat ding verbrand\opgeblazen is... en ik krijg toch een nieuwe...

ipv. van een 700 mhz, een 2.2 ghz :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    8

  • X-TX

    4

  • Spacecraft

    3

  • Roxx0rz

    3

Heeft het bij jullie vannacht ook nog zo ge-onweert? :blink:

Hier wel, en flink ook :guilty: Pager ging ook nog tekeer midden in die onweersbui, en ja hoor: Woningbrand na blikseminslag hier nog geen 100 meter van m'n huis vandaan.. Gelukkig viel het allemaal wel mee :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een fan van warm weer... :) Lekker zwemmen, babes checken enz.. :D Alleen is het in Nederland altijd zul zweterig weer.. :( In het buitenland heb je daar geen last van dan is het alleen maar warm ik heb gestemd op 60%.. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft het bij jullie vannacht ook nog zo ge-onweert? :blink:

Hier wel, en flink ook :guilty: Pager ging ook nog tekeer midden in die onweersbui, en ja hoor: Woningbrand na blikseminslag hier nog geen 100 meter van m'n huis vandaan.. Gelukkig viel het allemaal wel mee :rolleyes:

Ja het heeft hier ook ge-onweert.

Het regende ook keihard hier.

Ik zat te slapen en opeens:BOEM!

Daar wordt je wel wakker van.

Link to comment
Delen op andere websites

(BMW)

Heeft het bij jullie vannacht ook nog zo ge-onweert?  :blink:

Nu je het zegt ik heb vannacht totaal niet kunnen slapen ik had het erg heet dus was ik rond 5 uur nog wakker.

Ik hoorde enorme knallen van het onweer echt niet normaal mijn raam kon er wel uitspringen dacht ik.

Dus ik ging nog even tv kijken even naar de badkamer, want ik had het zo warm en dan ook nog die onweer erbij. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Gister in duitsland was het bijna 36 graden?! en dan nog met wind aan de Rijn ongelofelijk! in de auto was het ook al niet meer te houde meer dan 40 graden phieww ben blij dat ik weer aan de kust ben heerlijk die koele wind.

Bmw heeft zeker heel veel geluk gehad! anders had die zijn naam wel waar mogen maken..Bmw

Link to comment
Delen op andere websites

100%, niks lekkerders dan op het strand zitten meisjes kijken... Hmmmm... Heb ik trouwens ook de liefde van mijn leven ontmoet! :wub: (W00t!, eerste keer dat ik die smilie gebruikte, het voelde nieuw en verfrissend! :wub: :wub: :wub: ²)!

Hahahaha, hier sluit ik me volledig bij aan :lol:

De vrouwen zijn weer helemaal geil :D

Van mij mag dit weer wel ff blijve hoor, Het moet wel tussen de 25 en 40 graden zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...