Jump to content
Joriz

The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony ook eindelijk verkrijgbaar voor PC en PlayStation 3!


GTAGames.nl afbeelding
PS3 en PC bezitters hoeven eindelijk niet langer meer te wachten. Episodes from Liberty City ligt in de winkel. Het pakket bestaat uit twee aanvullende verhaallijnen die naadloos aansluiten op Grand Theft Auto 4 en het verhaal van Niko Bellic. Beide verhaallijnen, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony, spelen zich af in Liberty City, de stad waar de speler in alle vrijheid zijn leven kan leiden, ongeacht de rol die hij speelt.

The Lost and Damned draait rondom het verhaal van Johnny Klebitz, een lid van de gewelddadige motorbende The Lost. Wanneer de president van de motorclub Billy Grey aan het begin van de verhaallijn terugkeert van gevangenschap, leidt The Lost een bestaan vol geweld en drugs. Hier begint het avontuur voor Johnny, die samen met zijn broeders een genadeloze oorlog tegen The Angels of Death herstart.

The Ballad of Gay Tony ("De ballade van de homoseksuele Tony") richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclubeigenaar Anthony Prince (bijgenaamd "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Features van Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City:
• Standalone content: een exemplaar van GTA 4 is niet vereist om de nieuwe verhaallijnen te kunnen spelen
• Meer GTA 4 gameplay: keiharde actie en een meeslepende verhaallijn die perfect aansluit bij de originele verhaallijn van Grand Theft Auto 4
• Beide nieuwe verhaallijnen introduceren ook nieuwe voertuigen en… wapens waaronder een shotgun met afgezaagde loop en een granaatwerper.
• Nieuwe activiteiten: kooivechten, bendeoorlogen uitvechten, BASE jumping en meer…
• Luister naar nieuwe sfeervolle muziek en praatprogramma’s van de in-game radiozenders in Liberty City
• Verbeterde besturing, met name bij de motoren
• Multiplayer matches met 32 spelers (PC) via Games for Windows® - LIVE
• Geavanceerde video-editor (PC)

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City is vanaf 16 april in de winkel en als download verkrijgbaar voor de adviesprijs van € 44,95.

Voor de PC eigenaren van GTA4 is er nu tevens ook een patch beschikbaar. Met de patch worden enkele van de grafische verbeteringen van Episodes from Liberty City ook beschikbaar in GTA4. Zo zien onder andere de schaduwen er in het spel nu beter uit en zou het spel iets soepeler moeten lopen. De patch is automatisch te downloaden als GTA4 opstart, indien je met het internet verbonden bent, maar is ook te downloaden in onze download database.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weet niet of dit al gevraagt is, maar heb ik hier de GTA 4 versie voor nodig of kan ik hem los spelen?

Is volgens mij al 10000000x gevraagd, maar nee, je hebt GTA IV niet nodig om hem te kunnen spelen, kan de episodes beide los downloaden tegen een betaling, of het cdtje kopen waar ze beide opstaan (waar overigens ook groot op de achterkant staat dat GTA IV niet nodig is om te kunnen spelen ;) )

Even een correctie: Als je ze wilt downloaden heb je GTA IV wel nodig.

Dan mijn welgemeende excuses voor de misschien wat felle reactie waarbij ik een antwoord gaf wat niet helemaal klopte (A)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het gta fans ik heb de espisodes nog niet dus ff een vraagje kun je in de espisodes ook naar kledingwinkel gaan en u kleren veranderen enzo?

In TLaD heb je 1 vast pak, maar dat past dan ook bij de verhaallijn en het hoofdpersonage.

In TBoGT heb je vanaf het begin een aantal outfits tot uwer beschikking.

Maar er zijn wel geen betreedbare kledingwinkels...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het gta fans ik heb de espisodes nog niet dus ff een vraagje kun je in de espisodes ook naar kledingwinkel gaan en u kleren veranderen enzo?

In TLaD heb je 1 vast pak, maar dat past dan ook bij de verhaallijn en het hoofdpersonage.

In TBoGT heb je vanaf het begin een aantal outfits tot uwer beschikking.

Maar er zijn wel geen betreedbare kledingwinkels...

ty

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vondt The Lost and Damned geen zak aan :puh:

Maar The Ballad of Gay Tony wel! Vooral de missies zijn vele malen leuker.

Hoezo vindt je TLAD niks? Argumenten graag.

Ik vindt ze beide vet. TBOGT, en dan vooral de Free Mode Multiplayer, is wel veel leuker, maar ze zijn beide vet!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb m ook al sinds woensdag

TLaD in een paar uurtjes uitgespeeld, erg easy

en naar mijn doen wat weinig missie's maar kan aan mij liggen..

en nu bezig met TBoGT

alleen ik kom niet verder bij een missie van Tony

dat je moet dansen in de club

dat is verrekt moeilijk

misschien kan iemand reageren om te vertellen hoe het moet? x'D

hij is in iedergeval erg nice!!!!

ik kan er niet meer van maken!@[twitter]RemcoA7x' class="bbc_url">@RemcoA7x' class="bbc_url">@[twitter]RemcoA7x

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Episodes from Liberty City.

Ik lijk wel gek. ik heb hem in huis gehaald en begon met spelen. toen kreeg ik hoofgdpijn en ben gaan slapen. daarna dacxht ik toch wel/. dit moetik ff kwijt op wikigta.nl

Daar kan je niet posten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik twijfel tussen bestellen via bol.com of downloaden via psnstore..

wat is het verschil tussen the episodes kopen ipv downloaden? behalve dat je ze los van elkaar kan downloaden?

krijg je als je 'm koopt een normale game-disc?

of is het een keer installeren en klaar?...

en hoe zit het met de inhoud van het pakketje als je 'm koopt?

en als je het download, moet je 'm gewoon met gta iv erin opstarten neem ik aan?...

alvast bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik twijfel tussen bestellen via bol.com of downloaden via psnstore..

wat is het verschil tussen the episodes kopen ipv downloaden? behalve dat je ze los van elkaar kan downloaden?

krijg je als je 'm koopt een normale game-disc?

of is het een keer installeren en klaar?...

en hoe zit het met de inhoud van het pakketje als je 'm koopt?

en als je het download, moet je 'm gewoon met gta iv erin opstarten neem ik aan?...

alvast bedankt!

Ik ga er voor het gemak even van uit dat het voor de PS3 hetzelfde werkt als voor de XBOX360. Als je TLaD en TBoGT wil downloaden heb je ook GTA IV nodig, maar is het wellicht goedkoper (ik ken de prijzen niet) Als je EfLC koopt in de winkel, krijg je een schijfje dat als een los spel werkt en heb je GTA IV niet nodig. In het doosje zit ook een grote plattegrond van LC met alle nieuwe locaties er op. Ikzelf heb voor EfLC gekozen en heb daar geen spijt van, ook omdat er wat extra's bij zaten (extra radiozender enzo)

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik twijfel tussen bestellen via bol.com of downloaden via psnstore..

wat is het verschil tussen the episodes kopen ipv downloaden? behalve dat je ze los van elkaar kan downloaden?

krijg je als je 'm koopt een normale game-disc?

of is het een keer installeren en klaar?...

en hoe zit het met de inhoud van het pakketje als je 'm koopt?

en als je het download, moet je 'm gewoon met gta iv erin opstarten neem ik aan?...

alvast bedankt!

Ik ga er voor het gemak even van uit dat het voor de PS3 hetzelfde werkt als voor de XBOX360. Als je TLaD en TBoGT wil downloaden heb je ook GTA IV nodig, maar is het wellicht goedkoper (ik ken de prijzen niet) Als je EfLC koopt in de winkel, krijg je een schijfje dat als een los spel werkt en heb je GTA IV niet nodig. In het doosje zit ook een grote plattegrond van LC met alle nieuwe locaties er op. Ikzelf heb voor EfLC gekozen en heb daar geen spijt van, ook omdat er wat extra's bij zaten (extra radiozender enzo)

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Oke dat is duidelijk dankjewel

maar dan heb ik nog een vraagje haha

ik heb gta iv

maar ik download nooit iets via psn store

maar als ik 'm download, dan krijg ik zeker een menu als ik gta opstart welke ik wil spelen?

en als ik 'm gewoon koop in de winkel, koppelt ie die spellen dan wel aan gta iv, qua trofees etc?

en verder is er geen verschil toch tussen de spellen kopen en downloaden? (behalve dat je bij downloads tussen de 2 kan kiezen)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij de Pc is het zo dat als je EFLC koopt, het spel wel aan elkaar gekoppelt word qua savegames, maar niet qua opstart menu! Ik denk dus dat dat bij de PS3 ook zo is...

Maar wat Guardian hierboven zei klopt niet. EFLC is bij de PC versie in ieder geval relatief goedkoper dan los downloaden. Los downloaden zou per stuk rond de 20 euro kosten volgens deze website, maar EFLC Pc versie kost via de Discovery Game shop 27 euro inclusief verzendkosten... De PS3 versie is duurder, ik dacht zoiets van 35 euro, ik denk dat de los downloadbare versies ook duurder zijn dan bij de PC, dus ik denk dat het verschil nog steeds op gaat.

Het wezenlijke verschil is dat EFLC meer/andere radiostations had op de Xbox, en de originele GTA IV radiostations er niet meer in zaten. Bij de PC versie van EFLC zitten de radiostations van GTA IV er nog wél in, al zijn ze ietwat aangepast/uitgebreid, maar ook de nieuwe. De downloadbare content had die nieuwe stations op de Xbox niet, maar wel de originele die wat aangepast waren. Ik weet niet of ze er bij de PS3 of Pc versie ook niet in zitten, en dus ook niet of de PS3 EFLC de oude radiostations ook nog steeds heeft...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vondt The Lost and Damned geen zak aan :puh:

Maar The Ballad of Gay Tony wel! Vooral de missies zijn vele malen leuker.

Ik vond TLaD in het begin ook niks aan en speelde volop TBoGT

maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te intereseren voor TLaD

opzich vind ik TLaD ook keivet _O_:tu::Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...