Jump to content

[TLAD] Random Characters - 100%


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

Uiteindelijk wil ik de 100% halen, volgens de checklist heb ik daarvoor 3 Random Characters nodig. Ik wist pas nadat ik Brian naar het kerkhof had geschoten dat je de keuze had om hem te liquideren of te laten leven. Ik had de hulp ingeroepen van Clay & Terry en ik heb Brian neergeschoten toen hij op z'n motor wilde vluchten.

Er schijnen drie RC's te zijn: die kale advocaat (Dave?), Malc en Brian. Malc schijn je twee keer te kunnen ontmoeten. Ik heb die advocaat ontmoet en de eerste ontmoeting met Malc achter de rug.

Kan ik TLAD nog voor 100% uitspelen nu ik Brian heb vermoord of moet ik een nieuw spel starten en hem dan laten leven? Dan weet ik namelijk of ik opnieuw moet beginnen of dat ik gewoon door kan gaan.

@ Kai-ShockWave: _O_ Altijd fijn om goed nieuws te horen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn totaal 2 random characters. Malc ontmoet je 2x wat totaal dus 3 characters zijn volgens de checklist.

  • Malc (1e ontmoeting)
  • Malc (2e ontmoeting)
  • Dave Grossman

EDIT: Brian is inderdaad ook een RC, maar niet voor de 100%.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist eerst niet dat je Brian als Random character kom terugvinden

dus schoot ik hem ook naar de maan

Ik ben TLaD opnieuw begonnen en deze keer laat ik Brian leven om ook hem al RC terug te vinden :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben TLaD opnieuw begonnen en deze keer laat ik Brian leven om ook hem al RC terug te vinden :klap:

Het hele spel opnieuw doen voor 1 RC die niet nodig is voor de 100%: :bonk:

Ik heb Brian ook meteen doodgeschoten, nog voor ie weg kon rijden, en toch haalde ik 100% Maar later heb ik hem inderdaad ook helemaal opnieuw gespeel om hem als RC terug te laten komen, want ik vind het leuk om alle missies een keer gedaan te hebben. Dus het idee van vice vind ik niet zo vreemd hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Malc 2x ontmoet en Dave Grossman 1x. Als ik bij mijn status kijk zie ik staan dat ik maar 2 random characters heb ontmoet terwijl er 3 zou moeten staan aangezien ik ze in totaal 3x heb ontmoet. Voor de 100% staat dat ik er 3 moet ontmoeten dus kan ik nog wel de 100% halen? Brain is niet nodig voor de 100% dus daar kan het niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Malc 2x ontmoet en Dave Grossman 1x. Als ik bij mijn status kijk zie ik staan dat ik maar 2 random characters heb ontmoet terwijl er 3 zou moeten staan aangezien ik ze in totaal 3x heb ontmoet. Voor de 100% staat dat ik er 3 moet ontmoeten dus kan ik nog wel de 100% halen? Brain is niet nodig voor de 100% dus daar kan het niet aan liggen.

Daar moet je je niet zorgen over gaan maken, je kan nog steeds de 100% halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Malc 2x ontmoet en Dave Grossman 1x. Als ik bij mijn status kijk zie ik staan dat ik maar 2 random characters heb ontmoet terwijl er 3 zou moeten staan aangezien ik ze in totaal 3x heb ontmoet. Voor de 100% staat dat ik er 3 moet ontmoeten dus kan ik nog wel de 100% halen? Brain is niet nodig voor de 100% dus daar kan het niet aan liggen.

Nodig voor de 100% zijn 3 ontmoetingen met Grossman (1x) en Malc (2x), dus 2 RC's. Brian is optioneel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...