Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Check je bronnen... 632, dat is het eigenlijke begin van de Islam, dus lopen we maar 6 eeuwen voor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Oh, dat kan ook, dan moet ik even Age of Empires The Age of Kings op mijn DS herspelen. Maar ik maak mijn standpunt wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marv666 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Maakt het uit dan welk geloof 'voorloopt', feit is dat bij vele geloven in de naam van God (of een dergelijk iets) veel mensen zijn uitgemoord. Ik las trouwens vanmiddag in de krant dat 20 mei (mijn verjaardag:P) uitgeroepen is als 'Everybody Draw Muhammed Day'(vrij vertaald: Iedereen Teken Mohammed-Dag), door de organisatie Citizens Against Citizens Against Humor (CACAH) (btw: wat een naam zeg ) met deze dag willen zijn de vrijheid van meningsuiting verdedigen. Waarschijnlijk belangrijk nieuws in dit topic. Een origineel idee, om (in dit geval) de moslims te laten zien dat er in de westerse wereld een vrijheid van meningsuiting bestaat, nu alleen nog hopen dat het een beetje aanslaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.