Flokkert Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Dat ik dit seizoen weer kampioen wordt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Droomde dat the T tubbies werden overeden door....nou: Meh . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Dat de wereldoorlog (Ik dacht de 2de) uitbrak en ik was mijn familie kwijt. Ik ging dus mee met een vriendin en haar ouders. Echt eng. Ik moest een berg oplopen terwijl er achter me tanks aankwamen. Ik viel de hele tijd over takken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) ik heb over dit gedroomt: ne maar, ik heb gedroomd over megan fox she's so hot Bewerkt: 1 september 2010 door Dylann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Ik heb gedroomd over school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Kheb gedroomd over een meisje dat ik in belgie ontmoette. O god wat mis ik haar zeg ( het was een lekker ding ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 Dat ik niet naar school hoefde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 Dat ik verloofd was met het mooiste meisje van m'n school xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 Dat ik verloofd was met het mooiste meisje van m'n school xD Shit man Ik heb precies hetzelfde gedroomd. Maar dan het meisje dat ik leuk vind en niet het mooiste meisje van de school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 ik dat ik bij een snackbar alleen 5 hamburgers kon bestellen terwijl ik er maar 1 wou, toen werd die vrouw boos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Dat ik euh... Eigenlijk niets heb gedroomd vanacht. Bewerkt: 30 september 2010 door R-fl3x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark5000 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2010 Dat ik uit me bed viel! Het vreemde is dat ik wakker werd naast me bed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2010 nou niet deze nacht maar die ervoor dat mijn vriendin het uitmaakte ik werd wakker en ik schrok, meteen vriendin een smsje gestuurd met het verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2010 Dat ik weer in de sneeuw kranten moest bezorgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 nu gedroomd dat ze geen BigMac's hadden, damn wat heb ik met hamburgers in mn dromen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.