Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Ja eindelijk is het geluk een droom te onthouden! :D

Ik droomde dat ik, mn moeder en mn zusje weg met de auto gingen. Vlak voordat we weg gingen kwam een man met een kip die vroeg of ze in ons huis mochten. Niemand gaf antwoord en ze gingen naar binnen. Ik wou nog wat drinken dus dat deed ik. Toen wou ik naar boven lopen want ik was mijn DS vergeten in de tas te doen. De deur tussen de woonkamer en de gang stond de kip. Die zei dat de president op 4 november jarig is. Ik liep de trap op en toen naar mijn kamer. Ik pakte mijn DS. Toen stond de kip naast me en zei dat de president 4 november jarig was. Ik dacht dat hij me wilde oplichten, een soort ruil, hij zei wanneer de president jarig was en ik gaf mijn DS. Toen liep ik naar buiten. Ik zag mn moeder niet. Toen kwam de kip achter me aan en riep steeds "4 November, 4 november!" Ik zag de man vaag kijken in de deur opening van ons huis. Toen vlogen er allemaal vrachtwagens van Gta SA, deze: Klik

Er kwamen allemaal ontploffingen. Toen kwam mn moeder in het echt mn kamer binnen met croissantje en werd ik wakker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst wat kaarten gekrast en had een beetje geld gewonnen.

Nou ik ging slapen en droom dat ik met me geld op een online site kan spelen voor meer geld, nou schijn ik dat vaker heb gedaan en nogal wat geld ben verloren. Als je veel geld inzet kan je meer krijgen dan met weinig, maar op een bepaalde manier had ik een bedrag dat weinig was gestort en ik won! En niet zo'n beetje ook zo'n hoog bedrag iets dat een multitriljonair heeft. Ik kon me geluk niet op maar helaas werd ik wakker en baalde zo enorm.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oké dit was een half-droom... gisteravond deed ik mijn ogen dicht en zag ik dit, ook al was ik nog half wakker:

Ik volgde een kangoeroe (mijn FOV was schuin achter haar)... ze sprong door een savanne langs een bergachtig gebied en een rivier met een snelle stroming... het was niet licht maar ook niet donker... het begon te schemeren, vlak voor dageraad zeg maar... de kangoeroe bleef hopsen en hopsen maar op een gegeven moment bleef ze staan... ze zag een schaduw en hoorde iets in de lucht... het was een schitterende adelaar... die met haar prachtige witte kop en brede vleugels door de lucht vloog... maar wat is dat geluid? dacht de kangoeroe en keek eens beter... oh nee... het was geen adelaar... het was een mens in een 'roofvliegtuig' dat met poeder zat te strooien...

De kangoeroe keek teleurgesteld omlaag... en hoorde toen vaag iets in de rivier... ze keek omlaag en zag daar een boomstam in de rivier drijven... ze bleef gebiologeerd kijken hoe de boomstam met de stroming werd meegenomen... toen keek ze eens wat beter... het was geen boomstam... het waren mensen in een 'roofboot' die met speren gingen gooien...

Achter haar hoorde de kangoeroe een geluid... ze keek achterom en zag een aap bij een boom staan... de aap greep de boom vast alsof hij er in wilde gaan klimmen... maar hij duwde de boom om... en de kangoeroe keek eens wat beter... het was geen aap... het was een mens...

En ineens zag de kangoeroe nog een mens, en nog een mens, en nog één... en nog veel meer... allemaal duwden ze bomen omver... al snel kon de kangoeroe door de omgevallen bomen het bos niet meer zien... en de kangoeroe vluchtte weg... ze vluchtte naar een ijslandschap... bovenop een ijsschots... "hier ben ik veilig" dacht ze... maar nee... het ijs begon te smelten... ze kon nog net op tijd wegspringen...

En ze sprong maar door en door en sprong over een woestijngebied... in de verte zag ze een luipaard rennen... "die zit vast achter zijn prooi aan" dacht ze... maar ze kon nergens een prooi vinden... en toen zag ze het... de luipaard was de prooi... hij werd achtervolgd door mensen in een jeep met geweren...

Ze sprong maar door, tot ze bij een tropisch strandje kwam... prachtig gebied... in het blauwe water kwam een inktvis tevoorschijn.. maar toen werd het water ineens pikzwart.. was dit dan de inkt van een inktvis? Nee, het was olie... van een schip, bestuurd door mensen...

Er gleed een traan over de wangen van de kangoeroe... en toen veranderde ze... ze veranderde in een mens... een puur mens... met maar 1 doel... de intelligentie en krachten die de natuur haar gegeven heeft, gebruiken om de natuur te redden. En toen viel ik in slaap.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister avond een Live matrix wallpaper gedownload voor mijn telefoon. En waarschijnlijk daardoor heb ik over die raare groene letters gedroomd. :puh: Echt veel weet ik er niet meer, was best vaag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

(Wilt de topic weer leven inblazen)

Ik droomde eens dat ik een gigantisch lang avontuur aanging, met allemaal autowrakken en planken als in GTA IV, en op het einde van de 1ste avontuur ging ik zo'n futuristische deur binnen, (Eentje als in Star Wars, waar Obi Wan vlak voor zijn dood doorgaat), ik kwam in een supermarkt vol met schappen waar ik, als beloning voor het voltooien van het avontuur, alles mocht pakken en opeten. Daar genoot ik wel van =D.

Dan vloog de supermarkt ineens weg. Ik moest weer opnieuw beginnen, ik baalde hard. Maar ik ging gewoon door; want ik wist de beloning, waar ik wel zin in had =D Dus liep ik door naar de deur. Was weer hetzelfde parkour. Ik kwam weer in de supermarkt; maar die was voor de helft leeg. Mijn favoriete producten waren weg :( Dus pakte ik andere dingen, en daar kwam ineens een chick aanlopen... Raad t maar :puh:

Daarna moest ik wéér een parkour volgen, kwam ik in een supermarkt waar de schappen nog maar voor een kwart gevuld was... De chick die aanliep was er maar voor de helft... :7 Toen werd ik wakker.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow dat ik hem nog steeds weet want hij was gister:

Ik zat in de auto, ik dacht dat we gewoon ergens naartoe gingen (iets normaals). Toen zei mijn vader opeens dat we naar Spanje gingen. We reden heel lang maar we bleven in Nederland. Toen dacht ik dat het een grap was. Ik werd toen in het echt wakker en toen ging ik verder slapen (dromen). Ik geloofde niet dat we naar Spanje gingen dus keek ik achter me of er tassen en koffers stonden, die stonden er. Ik was helemaal door de war. Toen zag ik opeens van boven (niet 2d maar ongeveer het zelfde als Gta Cw) dat er een ongeluk gebeurde. En toen gebeurde er nog iets met auto's (ik weet niet meer wat).Toen zat ik opeens in een vrachtwagen (iets met ETS2) en teon was m'n droom opeens afgelopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde over die agresieve hoofdpersonage van GTA V. Vannochtend kon ik de droom nog na vertellen, helaas nu niet meer.

Ik droom ook steeds over; dat ik steeds een mini pijl (van pijl en boog) in de bovenkant van mijn duim heb. Ik heb heb daar ook een rood plekje in het echt. In de droom doet het plekje zeer, ik voel dit ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik had een hele vaage droom ik droomde dat ik met m'n chiuwawa hondje door de metro poort moest .. En er waren gasten voor mij aan et klooien maar et lukte niet met in checkte dus schoot de riem van me hond uit me handen en ze ging op et perron lopen dus ineens wou ik er pakken en had ik die riem vast en blijkbaar was die riem te glad ofzo en toen sprong me hond op het metro spoor precies toen de metro wegreed en toen was haar kop eraf en liep ze piepen weg van de metro en ik hoor nog steeds haar gepiep in me hoofd.

En toen schrok ik wakker om 6:30

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde dat een vriend en ik Gta V hadden. Hij zat me te plagen omdat hij mooiere graphics had. We gingen spelen (singleplayer). Je kon met een camera rond vliegen. Het zelfde als met spectating bij cod. Als je dan iemand anders wou zijn moest je naar hun vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...