Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Ik droomde een paar nachten terug dat ik wat kleine boodschappen ging halen bij de supermarkt waar ik werk. Daarvoor had ik bij de bank gepind.

Ik stond te wachten bij de kassa, waar een erg leuke vrouwelijke collega zat. Toen ik aan de beurt was moest ik drie euro betalen. Ik keek in de beurs en pakte een briefje van €3, in de stijl van het 'nieuwe vijfje'. Ze keek me raar aan en ik vertelde dat ik dat briefje net gepind had bij de bank, dus ze geloofde dat het een legaal briefje was. Toen ik de winkel uit liep, zag ik dat er in m'n beurs ook briefjes van €1, €2, €4, €6, €7, €8 en €9 in m'n beurs zat, en toen begon ik te twijfelen of ik wel met echt geld had betaald :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Ik droomde een paar nachten terug dat ik wat kleine boodschappen ging halen bij de supermarkt waar ik werk. Daarvoor had ik bij de bank gepind.

Ik stond te wachten bij de kassa, waar een erg leuke vrouwelijke collega zat. Toen ik aan de beurt was moest ik drie euro betalen. Ik keek in de beurs en pakte een briefje van €3, in de stijl van het 'nieuwe vijfje'. Ze keek me raar aan en ik vertelde dat ik dat briefje net gepind had bij de bank, dus ze geloofde dat het een legaal briefje was. Toen ik de winkel uit liep, zag ik dat er in m'n beurs ook briefjes van €1, €2, €4, €6, €7, €8 en €9 in m'n beurs zat, en toen begon ik te twijfelen of ik wel met echt geld had betaald :puh:

Haha :puh: Ik geloofde het ook niet toen ik het briefje voor het eerst kreeg. Ik dacht dat het van dat Turkse geld was, waar ik ook al eens eerder in getuind was.

20060126-munten.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me delen van 2 dromen herinneren. Bij de eerste droom weet ik nog dat ik bijna verpletterd werd door een trein (op een heel rare manier dat ik het eigenlijk niets eens kan uitleggen) maar voor dat gebeurde werd ik al weer wakker. Nadat ik weer in slaap viel begon ik te dromen dat ik m'n herexamen van frans (die ik heb eind augustus) aan het maken was. Op één of andere manier was m'n frans stukken verbeterd en klopte het ook nog eens allemaal wat ik op schreef. (nagecheckt toen ik wakker werd)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vannacht echt één van de meest epic dromen ooit... het was een soort mix tussen toffe games die ik heb gespeeld, persoonlijke eigenschappen die aan het licht kwamen en mensen die ik goed ken...

Ik ging dus zeg maar met een hele groep verschillende mensen met wie ik de laatste tijd veel contact heb gehad of heb gezien (van m'n opa tot mijn Nederlands-leraar) op vakantie naar een plek dat ideaal was voor een horror-spel. Op een gegeven moment vergat ik iets niet meteen te regelen wat ik de vader van m'n zusje had beloofd (iets wat ik IRL de laatste tijd nogal 'ns heb gedaan), waardoor die hele groep ineens gekidnapped of zo werd. Toen moest ik m'n weg banen door allemaal hele enge gangenstelsels in een moerassig gebied (Fallout 3: Point Lookout comes to mind). Nou ja, uiteindelijk was het me gelukt om iedereen te redden en waren ze trots op me en had de Nederlands-leraar nog wat wijze quotes voor me, zoals altijd.

Ik heb het idee dat ik nog wat epische details vergeten ben of niet goed kan uitleggen, maar het was echt een awesome droom. Leerzaam, spannend, leuke verwijzingen; 10/10! :D

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde vannacht dat ik weer op de basisschool zat, maar wel dat ik vijftien jaar was. Sommige regels wist ik niet meer zoals: dat de meester na de pauze de deur open doet, ik deed gwn de deur open, maar dat kon niet omdat hij opslot zat. Als ik de regel vergeten was zei ik: "Owja, het is zo lang geleden, haha!" De meesters/juffen moesten dan ook lachen. Ik wist ook niet wanneer we nou gingen eten, want in de pauze speel je buiten, nou dat was dus na de pauze. :puh: Ik vond het echt een leuke droom! ;D Ik zou ook in het echt wel weer naar de basisschool willen gaan, lijkt me echt leuk! xD Met vrienden van vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde een paar dagen geleden dat ik naar een concert van Go Back To The Zoo was, die hun nieuwe single 'Charlene' speelden. Dit nummer had ik zelf nog niet bewust meegekregen. Toen ik wakker werd door mijn wekker, werd net datzelfde nummer aangekondigd. En geloof het of niet, dat nummer was exact hetzelfde als in mijn droom.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik was smoor bezopen en ik reed met een Mercedes 180 kilometer per uur een vrouw dood en toen sprong dat hele lichaam van die vrouw uit op de auto en toen moest ik heel snel rijden naar de wasstraat om dat lichaam en bloed van de auto eraf te halen. En toen gooide ik het lijk in het Amsterdam-Rijnkanaal :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde dat ik te laat was op mijn werk. En ik was helemaal niet bij mijn werk in de buurt, in mijn droom. Ik wilde naar mijn werk toe maar ik ging maar niet en elke keer gebeurde er weer iets wat mijn aandacht trok maar het werd steeds later en later. Beetje een irritante droom. Want je hebt wel de angst om te laat te komen de hele tijd maar ik ging maar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een zeer lange droom, maar ook vreemd.. Apart..

Het begon met een schoolreis van één uur (:clown:) naar een plaatsje, waar je een huis mocht uitzoeken, daar één uur blijven en weer naar huis. De volgende dag gingen we weer op schoolreis op de zelfde plaats, deze keer voor twee dagen... Op dag één gingen we naar een zwembad. Daar kreeg iedereen vanalles uitgelegd (ik weet niet meer wat) en mochten we in een bootje van aluminium stappen, met een stok. Er werd een bal op het water gegooid- een soort hockey maar dan op het water in een bootje... Mij lukte het niet eens om evenwicht te bewaren op de boot.. dus stopte ik er maar mee :7... Toen ik weer aan de kant was, zag ik twee mensen binnenkomen die de DICE dogtag van BF3 om hun nek hingen (lolwut) dus liep ik naar een kamertje, waar de grote knop "Favorite Server" staat- waar ik op drukte.. Toen ik terugkeerde was ondertussen iedereen uit het zwembad behalve de oudere jongeren (van 16+) omdat er alcohol in het water is gegooid (:clown:) en ik zat niet eens in het water, maar het brandde in mijn ogen... Na een toiletbezoek keerde ik terug naar het zwembad- maar al het water was weggepompt- het was nu een klaslokaal (die dieper zat dan de omgeving, alsof het wel een zwembad is geweest) vol met leerlingen... en een docent.

Dan, ik vond *ergens* , ik weet niet meer waar, een schatkaart.. Dus ging ik naar de plaats toe, het was onderwater (maar ik kon onderwater ademen, wut) achter een soort ventilatieschaft (:7) Toen ik die weghaalde, zag ik dat er al mini bulldozers waren dus vermoedde ik dat de schat al gevonden was, en ging ik naar de stad (want die schat was er zo'n beetje naast) en op een pleintje.. zag ik honden achter kinderwagens lopen.. die honden waren ook aangekleed als mensen.. Ik vroeg " uhh... zijn dat nou honden die lopen in kleding achter een kinderwagen..?" en de vrouw die erbij was, zei "Ja, vind je dat zo raar dan??" ...

Toen werd ik wakker...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik had een hele levendige droom een verrassende zelfs?

Ik weet nog ongeveer hoe de stad en de buurt er vroeger uitzag voor alle verbouwingen en vernieuwingen, volgens mij zelfs nog een stukje terug voor m'n tijd. Maar tegelijkertijd liep alles een beetje door elkaar heen.

Ik deed iets maar wat weet ik niet, maar ik ging dus door de oude plekken heen.

Toen ging het over iets anders, dat meisjes me leerde flirten of dat we zaten te flirten.

Op t laatst zag ik iemand nog van school op me aflopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht een heel rare, maar toch grappige droom gehad. Ik droomde dat ik bij de Action was, gewoon om wat te kopen enzo. En toen werd ik door een medewerker gevraagd of ik er zou willen komen werken. Grappige is dat ik twee dagen geleden een sollicitatie heb ingediend daar, haha. Helaas bleek niet veel later dat het niets meer dan een droom was. Zou wel graag een baantje willen, maar het is de vraag of ze wel interesse in me hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Ik had echt een rare droom vannacht.

Ik droomde dat ik op de pc zat en achter me zat m'n neefje. (paar maanden jonger) Ik deed precies het zelfde als wat ik de avond daarvoor deed in het echt. M'n telefoon was aan het opladen en zat dus aan een draad, hij kon nooit de grond raken. Ik lied m'n telefoon vallen, maar er zat geen barst in. M'n neefje zei: 'Jij bent echt onhandig.' Terwijl we allebei gwn heel erg onhandig zijn. (:7) Ik ging weer verder en ik lied weer m'n telefoon vallen. Dit keer zaten er een paar grote barsten in. Ik probeerde 'm aan te doen, maar ik zag alleen de tijd. Toen ging de tijd weg en had ik opeens Android (normaal heb ik Windows Phone) en was m'n mobiel veel groter geworden, het leek wel een tablet. Ik had na 1min ook pas door dat er de Ipad hoes om m'n telefoon zat. Ik deed de Ipad hoes eraf, maar de hoes had 3 delen. (in het echt maar 1) Toen werd ik wakker. :puh:

Ik denk dat het gekomen is omdat ik op school ongelofelijk moest lachen (normaal huil ik 5 traantjes ofzo als ik heel erg moet lachen, maar nu moest ik net zo veel huilen als dat je echt heel erg verdrietig bent) om dat een vriend computers ging hacken en dat je allemaal van

geluiden hoorde. Dat van de Ipad en tablet kan ik ook verklaren, want ik was de avond daarvoor bezig om soort van prijzen te verzamelen door offers te doen. Dit waren dan offers waarbij je apps moest downloaden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...