Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Dat ik sliep en steeds wakker werd.. Dat je het ''Oh, het was maar een droom''-scenario heel vaak achter elkaar hebt, snap je? :duh: Over vage shit gesproken..

Zo iets had ik ook echt raar ik werd precies om elk uur wakker Bijv. het was 0:21 toen werd ik wakker om 1:21 en toen om 2:21 heel raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel raar. ik liep in m'n vaders Telecomwinkel en zag ineens een vitrine staan met nieuwe mobieltjes(Ik zou nog een nieuw mobieltje van mijn vader krijgen voor m'n rapport, maar de volgende lading moebieltjes komt maar niet binnen) Ik zag de mobiel waar ik niet op kan wachten ( Samsung Wave) en de Blackberry torch en nog wat mobieltjes. Ik wou m'n vader roepen en toen werd ik wakker.

Ik zag ook een meisje waar ik op verliefd ben in mijn droom maar ik kan dat gedeelte niet goed herrineren. Ik weet alleen dat het zich voor dat mobieltjesgedoe afspeelde.

Link to comment
Delen op andere websites

@Tekaloca: Heb jij Herman Finkers wel eens gezien ?

Ik had gedroomd dat ik twee voertuigen mocht ontwerpen voor Militair Gebruik ofzo, en helaas alles daarna kan ik me tniet herinneren, allen de voertuigen zelf nog wel:

Deze bestaat dan nu wel.

250upg0.png

21273wh.jpg

En nog iets over een sneeuwberg met een huisje, maar dat is is ook vervaagt .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet meer precies wat ik gedroomd heb vannacht maar hebben jullie ook wel eens dat jullie bijvoorbeeld om 3 uur 's nachts wakker worden en kleren en alles aan gaan doen en dan pas beseffen dat het 3 uur 's nachts is? Dat heb ik best vaak en ik vind het echt heel vaag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet meer precies wat ik gedroomd heb vannacht maar hebben jullie ook wel eens dat jullie bijvoorbeeld om 3 uur 's nachts wakker worden en kleren en alles aan gaan doen en dan pas beseffen dat het 3 uur 's nachts is? Dat heb ik best vaak en ik vind het echt heel vaag. :puh:

Laatste tijd ook wel last van ja. Is aan de ene kant rot, maar aan de andere grappig :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...