Jump to content

[TBOGT] Frosting on the Cake


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik kom niet verder bij de missie Frosting on the Cake. Wanneer ik die sticky bombs moet gooien en die motors achter me aan komen, schieten deze alleen maar op mij (zo lijkt het). Hierdoor ga ik steeds dood. Ik heb het al met armor geprobeerd.

Is er een manier om levend te blijven en dus de missie te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat is nu een probleempje... Ik ben niet heel zuinig met die sticky bombs. De laatste keer dat ik speelde (met armor) had ik nog maar 5 sticky bombs op het onderste bolletje op deze Snapmap, en ik ging dood bij het bovenste bolletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat is nu een probleempje... Ik ben niet heel zuinig met die sticky bombs. De laatste keer dat ik speelde (met armor) had ik nog maar 5 sticky bombs op het onderste bolletje op deze Snapmap, en ik ging dood bij het bovenste bolletje.

Je hoeft ook niet zuinig te zijn met Sticky bombs. Wanneer je voorraad op is, zal Tony je gewoon een nieuw stapeltje aanreiken. (10-tal). Ik heb de missie gewoon gehaald door Sticky bombs te blijven gooien, en snel tot ontploffing te brengen. Ik bedoel hiermee dat ik gewoon nadat ik de bomb had gegooid hem al tot ontploffing bracht, en blijkbaar hielp dat.

Bijna iedereen heeft trouwens Health nood op het einde van deze missie. Ik herinner me nog dat ik voor meer dan de helft van de missie met slechts één streepje aan het spelen was. Het is in feite ook gewoon een kwestie van geluk. Armor zou ik in ieder geval wel aanraden, het helpt niet super veel, maar het heeft wel zijn functie. Verder baart oefening kunst. Lukt de missie je na een hele tijd nog niet, dan zou ik deze gewoon even laten liggen want frustratie leidt nooit tot een goed einde.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet tijdens het gooien van de sticky bom al activeren als er motorrijders zijn zo heb ik dat gedaan ik had de missie trouwens voltooit zonder armor maar was maar een kwart van mijn leven kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna iedereen heeft trouwens Health nood op het einde van deze missie. Ik herinner me nog dat ik voor meer dan de helft van de missie met slechts één streepje aan het spelen was. Het is in feite ook gewoon een kwestie van geluk. Armor zou ik in ieder geval wel aanraden, het helpt niet super veel, maar het heeft wel zijn functie. Verder baart oefening kunst. Lukt de missie je na een hele tijd nog niet, dan zou ik deze gewoon even laten liggen want frustratie leidt nooit tot een goed einde.

Bijna geen Health meer? Ik was nog niet eens m'n armor kwijt hoor. Gewoon strategisch een sticky plaatsen, en tot ontploffing brengen wanneer er 3 motoren omheen zitten. Je kan ze allemaal meenemen met 1 bommetje. Je hebt 3 bommen nodig voor de APC (als je ze tegen de tank aangooit) en 1 voor de helikopter. Het is te doen met 15 stickies, dat is in ieder geval mijn record :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...