Jump to content

GTA IV dutch Edition


cripsleader

Recommended Posts

haloo iedereen ;)

ik ben bezig om gta IV nederlands te maken alle merken, bedrijven overheidsinstellingen worden nederlands vlaggen alles wat je kunt bedenken.

Zaterdag van 8:00 tot 14:00 ben ik aan het modden ik hoop dat jullie willen helpen het gaat hier dus om texturen van dingen ik zal op youtube nog een filmpje zetten als reclame :D

alvast bedankt groetjes joost

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien niet al wat pics showen?

ga eens naar youtube en typ daar in gta amsterdam movie ;) das een filmpje wat ik heb gemaak maar die mods heb ik verwijderd ik was nog neit tevreden ik zal even kijken voor je ;) je ziet ze zo.. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! Succes!

:bier:

dankje wel iedereen ;) ik weer een nieuw filmpje maken zelf de reclame bij stations veranderen als een billboard ik heb er een klein filmpje van ik ga een nieuwe film maken maar eerst de mods heeft intresse om mee te helpen ?

Bewerkt: door cripsleader
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er wel heel goed uit en zeker de peds van de politie

ja dankje ik meot zo anar de kerk :clown: maar bn weer terrug om 5 uur :D dan ga ik verder die bewaker secureti man meot ik ook nog toto politie maken :bier: kan neit wachten totdat hij af is :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...