NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Lol. Ik kom ook wel ff. Ben btw 4e prestige lvl 48 100 pagina's! Precies om 16:00 Bewerkt: 16 januari 2011 door NickOwnage Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 100 pagina's! Precies om 16:00 Alleen jammer dat het post #1486 is Ik ging net weer is een potje Teamdeathmatch doen.. en jemig, wat word ik gek van de Ak47u! Bijna iedereen gebruikt hem, jammer dat ie ook echt zo goed is Ik vind het leuker om wapens zoals de Uzi, Scorpion, of de MPL te gebruiken. En dan bijvoorbeeld met ACOG scope erop, dan is het een veel leuker gevoel al je ownt Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 oeps Poeps vanmidaag bij kino level 21 gehaald maar speelde weer met newbs en ééntje ging weer weg. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Gaat Prestige mode in voor de 5e keer! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Gaat Prestige mode in voor de 5e keer! Addict? Trouwens, de Famas is ook een van de fijnste wapens van het spel, samen met de AK47u. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik ben nu level 50 en heb het gevoel dat ik het voltooid heb. Ik weet ik kan prestigen maar dan moet ik opnieuw en dat doe ik niet. Vandaag nog potje gespeeld; extreeeeeeeme lag. Die raak ik voorlopig niet meer aan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Gaat Prestige mode in voor de 5e keer! Addict? Trouwens, de Famas is ook een van de fijnste wapens van het spel, samen met de AK47u. Ik vind AK47u beter dan Famas, Famas spray je je magazijn te snel leeg. En Famas's damage is naar mijn gevoel lager. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ziet er wel vet uit! Misschien overweeg ik het om hem te halen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ziet er wel stoer uit! Ik vind het echt vet dat de omgeving eigenlijk ook wat doet in BO, zoals bij Launch de raket afgeknalt wordt en bij de nieuwe maps de brug kapot kan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ziet er wel stoer uit! Ik vind het echt vet dat de omgeving eigenlijk ook wat doet in BO, zoals bij Launch de raket afgeknalt wordt en bij de nieuwe maps de brug kapot kan. Dat glijden over dat touw vind ik ook wel mooi gedaan, dat je rappelt en naar beneden gaat. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ziet er wel stoer uit! Ik vind het echt vet dat de omgeving eigenlijk ook wat doet in BO, zoals bij Launch de raket afgeknalt wordt en bij de nieuwe maps de brug kapot kan. Dat glijden over dat touw vind ik ook wel mooi gedaan, dat je rappelt en naar beneden gaat. Ziet er wel grappig uit. Stadium lijkt me ook erg leuk. Ben lvl 50! Bijna 3e Prestige Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Hebben jullie veel last van Ghost Campers? Zoals in Hanoi, of in Firing Range dat ze in zo'n doosvormig ding zitten, waar een doek voor hangt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Hebben jullie veel last van Ghost Campers? Zoals in Hanoi, of in Firing Range dat ze in zo'n doosvormig ding zitten, waar een doek voor hangt? Nou, niet wat je zegt met die doos. Maar wel die Ghost Campers. Heb ik wel last van. Reageren
Flokkert Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Jeej! ben 3de prestige, en wat is het toch altijd vervelend om in het begin met die klote wapen te gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.