Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galililililil. Die is het beste. Voor mij dan. Daarnaa AK47u.

En ik haat, maar dan ook echt HAAT Scopes! Op snipers na. Heb 0 wapens met scopes. Silencers kunnen nog. Maar ik heb het niet zo met attatchments.

Vandaar mijn K/D 24/2 in 1 potje met mn Galil. Niet om stoer te doen, maar dit is mijn beste score xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha! Goed gedaan! Ik heb nu iets van 12000 kills in totaal. :bier: k/d 1.92

Ik heb iets in de 6700 Kills en Deaths, mijn doel is nu om een hogere K/D te krijgen en meer Kills te krijgen en minder Deaths.

dat is zo moelijk niet dat komt vanzelf hoor,ik heb nu 200 meer deaths dan kills,dus ik vind dat meevallen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha! Goed gedaan! Ik heb nu iets van 12000 kills in totaal. :bier: k/d 1.92

Ik heb iets in de 6700 Kills en Deaths, mijn doel is nu om een hogere K/D te krijgen en meer Kills te krijgen en minder Deaths.

dat is zo moelijk niet dat komt vanzelf hoor,ik heb nu 200 meer deaths dan kills,dus ik vind dat meevallen. :bier:

Dat is niet voor iedereen zo makkelijk, sommige die spelen veel en die kunnen het gewoon niet zo heel goed. En anderen die het wel weer goed kunnen halen makkelijker Killstreaks. Het gaat er gewoon om wat voor Tactiek je gebruikt. Sneak je achterlangs of Vol in hun gezicht. Ik sneak achterom en maak een triple kill.

Link to comment
Delen op andere websites

Die thug zegt dat hij meer deaths heeft dan kills. :7

Ik denk dat als je gaat spelen met veel meer denkwerk dat je dan veel beter scoort, dat lukt bij mij ook. Maar ik hou er meer van om gewoon voor de gein te spelen, met plezier. Niet om mijn K/D beter te krijgen ofzo, of dat ik goed moet doen voor anderen. Ik speel games omdat ik het leuk vind, het lijkt namelijk bij veel mensen erop dat ze prestigen om te laten zien dat ze goed zijn enzo, dat is jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat volgens mij steeds beter met mij, vandaag nog niet last van de Grenade Launchers gehad. ^_^ Haat die noobs.

Ik merk ook dat ik de killstreaks steeds makkelijker haal, mn killstreaks zijn: Spy Plane, Black Bird en Chopper. En mn K/D is nu 1.01, en heb bijna 100 meer kills dan deaths :) Dus pas op want ik ga je ownen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het maximum kill streak dat ik heb behaald is 5 :puh:. Maar ik vind dat nog best goed, want ik ben eigenlijk niet goed in shooters. Woensdag (gisteren en vandaag niet gespeeld) had ik zelfs 4 RC-XD's na elkaar of zo. Geen idee hoe ik daar allemaal aan kwam :puh:, maar toen ik de ene had gebruikt had ik er nog een om te activeren en zo :puh:.

Die Grenade Launcher dingen heb ik nu en dan wel last van, maar ik stoor me er niet aan (het is vervelend uiteraard), het is een soort oorlog, dus dan moet je gewoon zelf de wapens kiezen die je wilt gebruiken en het best bij je passen. Net als campen, in een echte oorlog ga je toch ook niet de hele tijd overal rondrennen :puh:. Ergens even gaan schuilen en dan eventueel iemand doodschieten is de meest tactische manier eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al bekend dat er een Call of duty 8 komt :dans:

Modern Warfare 3.

Trouwens er is ook al bekend dat er een 9 10 11... uitkomt. Ze gaan er 1 per jaar uitbrengen. Waarschijnlijk ook meer.

Ben 49 nu. Dan ben ik lvl 50 en dan ga ik echt niet prestigen. Zo lang over gedaan en dan opnieuw gewoon? Goedkoop hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze beginnen de serie wel uit te melken, kunnen ze niet gewoon een paar jaar wachten en dan een prachtige game uitbrengen? Die niet lagged op PC en waarin de single-player langer is enz.

Je hebt helemaal gelijk! Is iedereen net aan BO gewendt krijg je de volgende CoD. Eigenlijk geloof ik niet dat MW3 nu al komt. Maar ik hoor wel van Nick of er veel camp plekjes in zitten :puh:

Ik ga eerst wel video's op youtube kijken hoe de game er uit ziet. Ik hoop dat ie niet zo is als MW2, slechte Singleplayer, en alleen maar hacker, campers enz in Multiplayer. Dat is precies als de Map Pack die uit gaat komen binnenkort voor BO. Als je die screens hebt gezien en die zijn dan 1200 MS waard, nou dacht het ff niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...