Jimmiefitz Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik vind de M16 nog aardig goed. Reageren
vice Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Die maps zien er leuk uit, maar ik koop alleen dingen als ze in de winkel te koop zijn eigenlijk (nooit via internet o.d.), dus ze zullen niet voor mij zijn . Van al die maps, lijkt de eerste me het leukste met over dat touw glijden en zo . Ik ken die map ook van Single Player, en je had in die map veel plekken waar je moest springen, dus het lijkt me wel grappig om net wanneer iemand springt of over dat touw glijdt af te schieten xD. Verder lijkt dat ding waarbij de brug instort me ook wel leuk, maar die 1e map spreekt me het meeste aan. Als ze die nu gewoon als 'bonus' gratis toevoegen zou ik blij zijn . (Veel werk was er denk ik toch niet aan die map omdat hij in single player ook al voorkomt). Bewerkt: 18 januari 2011 door vice Reageren
iFire Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 K*T Wii Wii-lens werkt niet meer kan dus geen Black Ops Spelen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ik vind de M16 nog aardig goed. Nee, ik vind van niet. Wapen blokkeert té snel als je weer wilt drukken voor de volgende burst van 3 schoten. Nee, doe mij maar de MP5K in het begin. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Tja, maar met zes Schoten heb je wel een kill, je moet er een beetje mee leren omgaan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 (bewerkt) Ja, das wel waar. Maar heb liever automatic rifles of submachine guns. + Nog 80 kills in de plus, dan heb ik een K/D van 2.00! Bewerkt: 19 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 First Strike lijkt mij een goeie map pack, ik denk dat Stadium wel leuk is en Kowloon ook wel. Kowloon kun je wel goed campen in donkere hoekjes tenminste dat denk ik. Ik vraag me nu eigenlijk al af hoe groot Stadium is. Maar ik ga straks misschien ff 1200 MS bestellen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Omdat jij ook zo'n vieze camper bent. Ik ga hem ook wel halen alleen wanneer weet ik nog niet.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 K*T Wii Wii-lens werkt niet meer kan dus geen Black Ops Spelen Dat kon sws al nie op dat ding (/wiihate) First Strike lijkt mij een goeie map pack, ik denk dat Stadium wel leuk is en Kowloon ook wel. Kowloon kun je wel goed campen in donkere hoekjes tenminste dat denk ik. Ik vraag me nu eigenlijk al af hoe groot Stadium is. Maar ik ga straks misschien ff 1200 MS bestellen! Wat is er leuk aan campen? Niet hard bedoeld ofzo maar ik heb er de lol / nut nog nooit van ingezien, het is toch juist veel leuker als je actief rondloopt, vijanden van achtere backreapt of een sniper pakt en allerlei sick ass dingen gaat doen? Reageren
thug Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 campen is ook een stijl van spelen,ik vindt dat nu bv een sniper het recht heeft om te campen.in echt is dat toch ook zo.en nee ikzelf ben geen camper als ik druk aan het spelen ben durf ik ook wel eens roepen van vuile camper maar heb er zo geen probleem mee. Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 K*T Wii Wii-lens werkt niet meer kan dus geen Black Ops Spelen Dat kon sws al nie op dat ding (/wiihate) First Strike lijkt mij een goeie map pack, ik denk dat Stadium wel leuk is en Kowloon ook wel. Kowloon kun je wel goed campen in donkere hoekjes tenminste dat denk ik. Ik vraag me nu eigenlijk al af hoe groot Stadium is. Maar ik ga straks misschien ff 1200 MS bestellen! Wat is er leuk aan campen? Niet hard bedoeld ofzo maar ik heb er de lol / nut nog nooit van ingezien, het is toch juist veel leuker als je actief rondloopt, vijanden van achtere backreapt of een sniper pakt en allerlei sick ass dingen gaat doen? Ik camp niet hoor Ik verveel me dan juist en dat wachten of er iemand langs komt vind ik ook te lang wachten. En er is niks leuks aan. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Rot microsoft, wij moeten nog anderhalve maand wachten totdat wij die map kunnen spelen.. Maar goed, als hij er is ga ik hem samen met een vriend van me kopen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Waarschijnlijk slecht nieuws voor de ps3'ers onder ons. Activision wil de servers voor Call Of Duty sluiten, ook voor Black Ops. Reageren
Velaro Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Waarschijnlijk slecht nieuws voor de ps3'ers onder ons. Activision wil de servers voor Call Of Duty sluiten, ook voor Black Ops. Nee, dat was blijkbaar een misverstand. Ik geloof trouwens niet dat ze dat ooit zouden doen. Ze zouden immers te veel spelers en inkomsten verliezen, en in een heel slecht daglicht komen te staan. Hier is te lezen dat het om een misverstand ging. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 Toch herken ik meeste van de klachten wel, zelf heb ik een draadloze ps3, de connectie ligt altijd om en nabij de 70%, gister zeker, NAT type Moderate, en gister had ik in 3 achterelkaar volgende potjes 3x host migration dat 3x faalde.. :S En dat terwijl er bij Xbox en PC niks aan de hand is, volgens mij heeft Microsoft weer een zakje geld op tafel gegooid hiervoor ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.