Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind het wel sneu dat dit de enigste game is waar merk dat de verbinding niet supergoed is. Al heb ik er gelukkig niet zoveel last van, hoogstens een paar disconnects. Voor anderen blijkt het dan weer onspeelbaar.. Verder ga ik de mappack niet kopen, ik speel te weinig. Best zielig dat Microsoft weer moet betalen zodat de PS3-spelers de mappack een maand later krijgen, maar voor mij maakt het niks uit. :)

Geplaatst:

Tss, Microsoft betaalt altijd om het het "eerste te hebben". Noobs.

Jaloers?

Dat is gewoon diep triest van MS, sowieso MS is :7

Geplaatst:

Tss, Microsoft betaalt altijd om het het "eerste te hebben". Noobs.

Jaloers?

Dat is gewoon diep triest van MS, sowieso MS is :7

Jou mening Ms heeft gewoon veel geld en wil de gebruikers van Xbox live gewoon plezieren om het snel te krijgen ;P

Geplaatst:

Jou mening Ms heeft gewoon veel geld en wil de gebruikers van Xbox live gewoon plezieren om het snel te krijgen ;P

Anders zouden beide consoles zou gewoon op 1 februari krijgen, dus daar is niets van aan. Snap ook niet echt het doel van deze actie, aangezien er sowieso geen mensen een Xbox gaan kopen omdat een mappack 1 maand later uitkomt op de PS3. Voor mensen die al een PS3 hebben geldt hetzelfde. Maarja, ze moeten iets doen met het geld dat ze binnenkrijgen met al die Gold-abonnementen.

Geplaatst:

Anders zouden beide consoles zou gewoon op 1 februari krijgen, dus daar is niets van aan. Snap ook niet echt het doel van deze actie, aangezien er sowieso geen mensen een Xbox gaan kopen omdat een mappack 1 maand later uitkomt op de PS3. Voor mensen die al een PS3 hebben geldt hetzelfde. Maarja, ze moeten iets doen met het geld dat ze binnenkrijgen met al die Gold-abonnementen.

Maarja je betaald voor kwaliteit.[/consolewar]

Geplaatst:

Maarja je betaald voor kwaliteit.[/consolewar]

PS3 is kwaliteit genoeg, behalve op de servers van Black Ops valt er moeilijk verschil te zien tussen online modes, zeker qua prijs/kwaliteit verhouding (whehe).

Ook krijg ik de neiging om te zeggen dat Microsoft zijn xbox alleen nog over de toonbank krijgt door allerlei van dit soort streken uit te voeren, waarbij de xdoos de mappack een maand eerder krijgt. Zelf lig ik er niet van wakker, zo kan ik zien of ik de mappack wil hebben, en wat leuke / kutte maps zijn inc. handige routes. Knowledge is power.

Geplaatst:

Inderdaad, dit is de enigste game waar ik soms problemen heb online. Dan vraag ik me af aan wie het ligt. De enige keer dat ik problemen had, was toen ik draadloos internet gebruikte en er iets met de router was, waardoor de verbinding te slecht was. Nu gebruik ik nog altijd draadloos internet, maar de verbinding is zeer goed.

Ik denk dat ik maar eens moet oefenen in de zombie-mode, dat zijn namelijk ongeveer de enigste throphies die ik nog moet hebben. Ik geraak alleen nooit echt ver. Het viel mij trouwens inderdaad ook op dat er ineens meer noobs zijn. Ik was bijna nog nooit gekilled door een grenade launcher, maar toen ik vorige week eens speelde werd ik er ineens de hele tijd door gekilld. Ik hoop dat het toeval was. :)

Geplaatst:

Kun je die trophies ook krijgen als je multiplayer zombie mode doet?

Er zijn volgens mij 2 throphies voor Dead Ops Arcade. Misschien weet je het al, maar die start je op door uit je stoel te gaan in het menu (R2 + L2 steeds indrukken) en op de computer DOA in te tikken. De andere throphies zijn voor de gewone zombiemode. Die zijn zowel offline te behalen als je co-op speelt, als online met mensen die je niet kent, of in een party met vrienden. ;)

Geplaatst:

Ben weer terug op cod 4 :7 ik vind dat gewoon de beste. Die goewe ouwe servers :bier:

en old skool Cod 4 geniaalste Cod ooit (na cod 5 dan)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...