Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen, overmorgen komt er een grote trailer uit, en dan ga ik het miss weten.

Hij komt 3 dagen voor mijn verjaardag uit, dus dat zal geen probleem zijn :puh:

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Aangezien mijn vrienden hem gaan kopen zal ik hem ook wel gaan kopen, tenzij er nog andere grote releases zijn in die week/maand. :puh:

Geplaatst:

Aangezien mijn vrienden hem gaan kopen zal ik hem ook wel gaan kopen, tenzij er nog andere grote releases zijn in die week/maand. :puh:

Assassins Creed Brotherhood komt ook een week (?) later uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Ik snap niet wrm treyarch zich er mee gaat bemoeien. Mrja kopen? Tuurlijk!al ge-preorderd

Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt.

Geplaatst:

Bedoel je dat je niet snapt dat Treyarch met Call of Duty aan de slag gaat? Want ze hebben al twee andere delen gemaakt.

Welke dan??

Geplaatst: (bewerkt)

De Multiplayer ziet er echt wel vet uit. Je kan een camera plaatsen, je kan met een autootje rijden dat ontploft, als je goed kijkt is de Red Dot Sight een smiley, er is een rare soort knife waarmee je een mes kan schieten (huh?), crossbow met ontploffende pijlen, noem maar op!

Vandaag zou er trouwens ook een full multiplayer reveal zijn, maar ik heb nog geen filmpje er over gezien...

En nog één :D

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar zag ik nou dat je dat bestuurbare autootje krijgt bij een 3 KS?

Ja is 3de killstreak.

Geplaatst:

Welke dan??

Ze hebben zelfs al 3 delen op hun naam staan. Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3 en Call of Duty: World at War, wat in mijn ogen echt een toppertje was. Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met Treyarch, er is niets negatiefs over te melden.

Geplaatst:

ging er vandaag niet nog een filmpje over call of duty: black ops uitkomen?

ik vind hem niet???

Ik heb hetzelfde probleem. Misschien komt die vanavond?

Geplaatst:

Geen film maar live stream. En de tijd is nog niet bekend, waarschijnlijk is het door verschil in tijdzone voor ons na middernacht en dus eigenlijk 2 september.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...